Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1773
Hei,

og søren heller: Nå har jeg sittet og sett på MTV, og fått helt sinnsykt dilla på den ringetonen som er i reklamen for MTV's ringetonesider på Internett.

Problemet er at jeg ikke vet hva ringetonen heter - eller hvilken sang det er.

Dere vet sikkert hvilken reklame det er: En kar danser til lyden av ringetonen sin - sammen med 2-3 strøkne damer. Så plutselig slutter mobilen og ringe, og så roper han til kameraten sin på halvt finsk/halvt engelsk: "Call me! Quickly!"

Selve ringetonen er rimlig rask, og full av high-pitch lyder. Jeg mener også å ha hørt den før, men jeg tror ikke det er en sang, egentlig. Kan jeg ha hørt melodien i en gammel Amiga-Demo av Lego, mon tro?

Jeg hadde selvfølgelig bare lastet ned lyden fra MTV sine websider, men "this service is not available in Norway yet".

Noen som kan hjelpe med dette?

Hva heter sangen?
Hvor har jeg hørt den før?
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:13.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
19 views på 3 dager? Neste gang skal jeg enten få en av jentene på forumet til å starte threaden, eller inkludere ordet "sex" i tittelen. Kanskje det blir litt fler visninger da... :P

Er det virkelig ingen som vet hvilken ringetone jeg snakker om?
joda...den kan du faa tak i norge..
ei dame jeg jobber med har lasta den ned fra mtv hjemmesiden...
kan sjekke med henne åssen hun gjorde det...men du får ikke svar før mandag da
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Yesss Takk skal du ha! Jeg elsker deg!
det trengs ikke mye omløp i hode for å fatte at det er lurt å søke på ringtones. dessuten så er det link på hovedsiden. jeg fant det med en gang.
Better than thou.
Errr.. Les posten ordentlig du..

Opprinnelig postet av Stormen

Jeg hadde selvfølgelig bare lastet ned lyden fra MTV sine websider, men "this service is not available in Norway yet".
Vis hele sitatet...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvor eksakt fant dere den ringetonen, på MTV sine sider? Jeg finner bare den quicktime filmen som tar 25 mins på ISDN-linja..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Telenor kunder: send '101327' til 2046
NetCom har foreløpig ikke støtte for det, tydeligvis.
Men jeg har den på pc'en og kan sende den over for dem som har kabel eller no.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
YESSSS!!

Etter mye slit å strev fant jeg notene til MTV ringtonen (som heter "Underpants").

URL'en er http://www.mobileringtonez.com/ringt....php?show=1199

Det tar bare 10 minutter å legge inn sangen selv - og det er absolutt å anbefale. Den er så sinnsykt kul
Opprinnelig postet av Carlo
Errr.. Les posten ordentlig du..
Vis hele sitatet...
http://www.mtvringtones.com/images/c...ay_telenor.gif
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av Stormen

URL'en er http://www.mobileringtonez.com/ringt....php?show=1199
Vis hele sitatet...
Når jeg bruker RTTL blir det ikke hele sangen lissom.. anyone?