Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2986
Noen som vet url`n til paladin eller noen andre anti-cheat plugins til cs-servere?
www.paladin-anticheat.com <- nyeste og best!
www.punkbuster.com <- gammelt og dårlig!

Valve (de samme som lagde Half-Life) holder forøvrig på med sin egen anti cheat!
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Takker
Laste ned noe som hett csguard i tillegg, som visstnok skulle ta alt som heter ogc
ville bare si det at pladin e ikke noe særlig det eller!!!!!
ta en titt: http://www.counter-hack.net/images/cs_italy0002.jpg
Opprinnelig postet av sig_8
ville bare si det at pladin e ikke noe særlig det eller!!!!!
Vis hele sitatet...
Paladin oppdaterer seg hele tiden. Dvs, hver gang det kommer en ny versjon laster den clienten du allerede har ned det som trengs. Punkbuster _gjorde_ vel det samme, men såvidt jeg vet oppdateres ikke Punkbuster lengre, så da er vel Paladin er naturlig valg dersom man skal sette opp server elns. Tror også Adminmod (www.adminmod.org) skal ha noe greier som tar OGC (OGC er den nyeste/beste/mest brukte CS cheaten pr. dags dato, vil jeg tro).
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Joa, den funka fint, lmen så vidt jeg vet er det vel ikke noe som tar ogc 6.13..

Men den Oldschoolhack saken er jo bare lam... vil de bruke det så greit for meg...
Opprinnelig postet av vidder
Joa, den funka fint, lmen så vidt jeg vet er det vel ikke noe som tar ogc 6.13..
Vis hele sitatet...
Er vel ikke lenge til Paladin tar den, syns det er ny versjon av paladin hver dag, opptil flere ganger om dagen faktisk!
Paladin er vel litt i betafasen enda men tror det kommer til å bli saker!
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Har ikke sett så mye på den enda... Fungerer den på samme måte som PB, slik at Clienten må kjøre programmet og?
Better than thou.
Paladin starter opp HL for deg. Du må altså ha HL for å spille på Paladin moniterte server for øyeblikket. Du kan forøvrig ikke bruke Paladin og PB sammen på endel servere. Jeg har blitt bannet fra alle vg serverene, og alle (tror det er en jeg kommer inn på) paladinserverene pga dette.. Jævlig kjipe greier..
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Høres ut som noe herk... PB var ikke mye bedre det heller, hater det.
Kansje jeg må begynne å hate paladin og.
Opprinnelig postet av Carlo
Paladin starter opp HL for deg. Du må altså ha HL for å spille på Paladin moniterte server for øyeblikket. Du kan forøvrig ikke bruke Paladin og PB sammen på endel servere. Jeg har blitt bannet fra alle vg serverene, og alle (tror det er en jeg kommer inn på) paladinserverene pga dette.. Jævlig kjipe greier.. :(
Vis hele sitatet...
Grunnen til at du blir bannet når du kjører både Paladin og PB er at Paladin bruker litt av koden til xqz2 (en gammel cheat på linje med OGC). Vertfall det jeg har lest på et annet forum, vet ikke om det var riktig, men uansett - er du bannet fra VG er du bannet fra SAMC (http://158.39.82.13/samc/) Så du får prøve å sende dem en mail og forklare, vet ikke om de stoler på deg osv da.. Gl ;)
Ja er mange som har brent seg på det å kjøre paladin og pb samtidig, mange som har fått opp cheat violation Open Gl hack når dem har spilt med både paladin og pb samtidig uten å cheate, så jeg mener det er et program som burde blitt mer utviklet før det ble tatt i bruk skikkelig, burde blitt mer samkjørt med pb først!
FAEN kan ikke alle taperne joine en server så kan de jukse så mye de vil der mens vi andre kan spille på seriøse servere uten pb og paladin så blir det ikke noe rot!
Hehe det finnes sånne servere og men de er ikke så mye brukt.
Opprinnelig postet av Svonn
burde blitt mer samkjørt med pb først!
Vis hele sitatet...
Nei folk burde gått over fra Punkbuster til Paladin med en gang det kom. Jeg skjønner ikke hvorfor folk enda bruker et utdatert anti-cheat program det er jo så inni helvetes meninsløst!
Opprinnelig postet av zeth


Nei folk burde gått over fra Punkbuster til Paladin med en gang det kom. Jeg skjønner ikke hvorfor folk enda bruker et utdatert anti-cheat program det er jo så inni helvetes meninsløst!
Vis hele sitatet...
PB tar jo bare folk som faktisk IKKE cheater. Det suger noe inn i hampen.
Opprinnelig postet av Defekt


PB tar jo bare folk som faktisk IKKE cheater. Det suger noe inn i hampen.
Vis hele sitatet...
det er faktisk sant leste en arikel om noen skjermkort drivere som PB ikke taklet helt så man ble kalt en cheater..
Opprinnelig postet av reallife
det er faktisk sant leste en arikel om noen skjermkort drivere som PB ikke taklet helt så man ble kalt en cheater..
Vis hele sitatet...
Asus? De har nemlig lagd drivere som du selv kan stille inn til å ha gjennomsiktig vegger i 3d liksom, altså - innebygd wallhack i driverne. Det er sikkert fint å ha til singleplayer spill, men når det går utover multiplayer spill og ødelegger online gaming (som blir mer å mer populært) er det latterlig. Punkbuster prøvde å snakke med dem osv, men de var _svært_ negative etter hva jeg kan huske. Regner med det ble sett på som en siste løsning av Punkbuster, men jeg har ikke hørt noe særlig om det - så jeg vil tro det var i en av de første beta'ene?
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Utviklingen av driverne ble vel stoppet etter mye mas, men problemet er jo at mange bare tok "wallhack" delen ut a v driverne og la ut sine egne... Som PB forøvrig ikke klarte å ta...
Opprinnelig postet av vidder
Som PB forøvrig ikke klarte å ta...
Vis hele sitatet...
Derfor lagde de "PB-Screens" greia, at PB tok screenshot av skjermen, akkurat slik det ser ut for han som spiller. Problemet med det er at sysadmin e.l. må sjekke det og de gidder neppe se igjen flere hundre daglig liksom. Og uansett blir jo ikke cheaterne bannet før i etterkant, slik at man hele tiden vil spille med cheatere.

SAMC blir vel mer å mer positivt da, er oppe i 3000 bans! Selv om 18/21 cdkey's jeg har er bannet, så er det egentlig digg så lenge jeg fortsatt har noen som er brukbare