Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3196
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Jeg har kommet i en situasjon hvor jeg er oppfordret til å gå på urinprøver. Det er frivillig så ingen kan tvinge meg, men siden jeg bruker innimellom vil jeg helst unngå det. Problemet her er at jeg kommer ikke på en god grunn for å ikke ville samtykke, og det må ikke virke mistenksomt.

Gikk på urinprøver før, så på papirethar jeg vært clean i snart et år. Har noen av dere tips til hvorfor jeg ikke vil ta urinprøver selvom jeg tilsynelatende er clean?

Takk på forhånd!
Fordi du er "clean" og har ingen grunn til å ta flere urinprøver?
Hvorfor fortsette å pisse frivillig når du ikke trenger det?
Spørsmålet er hvem du leverer prøver til da? Om det ikke er i en jobbsammenheng, eller i forhold til å ta igjen førerkort så forstår ikke jeg hvorfor du må ta det. Rekner med du må betale for det også? Det må ivertfall jeg, 100 per gang. Så viss ikke det er via legen, altså at legen din får resultatene, så ser jeg ikke hvorfor du kan slutte. Er du i en rusomsorg og bor kommunalt så kan det være lurt å ikke slutte med prøver iforhold til å beholde bolig, men det kommer mye ann på hvor du bor og hvor mye du bruker osv. Utdyp gjerne litt mer så kan vi kanskje gi deg et konkret svar om det er lurt eller ikke.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke kommer på noen grunn til å nekte urinprøver annet enn at det vil avsløre at du bruker, er det på tide å slutte å bruke.
Vil anbefale ett produkt som heter zydot. Finnet det på eBay til 300 kr ca. Med zydot kandu røyke bønne og fortsatt pisse reint. Gikk på prøver pga ADHD medisin og pissa reint i ett halvt år. Men det du må huske på er at det går ei flaske PR prøve.

Fremgangsmåten er sånn

Drikk først en halvliter vann
Vent så ett kvarter så fyll opp zydot flaska med vann
Drikk.
Vent ett kvarter til og fyll opp zydot flaska en gang til med vann
Drikk.
Piss to ganger minimum på time
Og etter den timen har gått så virker zydot 6 timer utover dagen
Dvs du har 6 timer på deg og ta urinprøve

Helt fri for thc