Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2403
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg starter som IKT lærling i kommunen i august. Også kommer dette med jobbtelefon, sitter å vurderer å kjøpe meg ny. Men er usikker på om jeg får telefon fra jobben?

Ja, jeg vet jeg kan spørre. Men vil ikke virke desperat. Noen som har erfaringer?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Mtp. at det finst omlag 400 kommuner i landet, som nok ikkje har identisk praksis, og at det finst mange ulike typer stillinger, så er det faktisk ingen andre enn den framtidige arbeidsgjevaren som kan svare.
Er jo ikke verre enn å utsette innkjøpet eller å spørre og formulere spørsmålet "Hei! Ser frem til å begynne hos dere i August. Opererer dere med egen jobbtelefon til ansatte eller burde jeg kjøpe meg en telefon med plass til to SIM kort?". Hvor relevant jobbtelefon er avhenger jo absolutt av arbeidsoppgavene du skal jobbe med.