Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3494
Hør den nye sommerlåten vår "Høy På Deg".

Kom veldig gjerne med tilbakemeldinger, enten positivt eller negativt!

https://open.spotify.com/track/4wii3qrKCaZ9B19ypE80uY
Høres ut som alt det andre på radio.
Trådstarter
Negativt eller positivt i ditt tilfelle?
God komposisjon, men det føles som om jeg har hørt det mange mange ganger før. Teksten, lydene og melodi ble veldig kjedelig på grunn av det var så lite nytt. Men det var ikke dårlig allikevel, men ikke noe jeg kunne hørt på
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Ga meg ingen ting
Bra men har liksom hørt det så mange ganger før :-/
Trådstarter
Skjønner. Den er kanskje laget litt for mye "etter oppskriften"...?
Clayton - syns du det var dårlig? Eller bare at det ikke var noe spesielt med den?
Sitat av entady Vis innlegg
Skjønner. Den er kanskje laget litt for mye "etter oppskriften"...?
Clayton - syns du det var dårlig? Eller bare at det ikke var noe spesielt med den?
Vis hele sitatet...
ja, det er en bra låt og jeg hadde spilt den i hel om det ikke var for at den var så lik mye annet, godt jobba uansett det skal dere ha
Trådstarter
Freebird - jeg er med på den Takk skal du ha for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding!
Ser at det er ganske bra produsert, men er ikke helt i min smak. Kan godt se for meg enkelte venner høre på slik musikk.
Trådstarter
Skjønner Takk igjen for tilbakemelding
Kjempebra produksjon, helt klart! Bra arbeid med vokalen! Men som sagt er ikke orginaliteten like bra som selve produksjonen. Men stå på, dette blir bra!
Trådstarter
Takk for hyggelig tilbakemelding