Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3300
Du må nesten gi litt mer info. Hva skal du bruke maskinen til? Har du noen spesielle ønsker eller preferanser? Av de du har linka er noen mer egna til gaming og andre mer egna til generelt bruk.
Trådstarter
3 0
Sitat av hippitus Vis innlegg
Du må nesten gi litt mer info. Hva skal du bruke maskinen til? Har du noen spesielle ønsker eller preferanser? Av de du har linka er noen mer egna til gaming og andre mer egna til generelt bruk.
Vis hele sitatet...
Kommer til å bruke den mest til surfing og Netflix. Har fint lite peiling på data, så jeg veit dessverre ikke hva jeg skal se etter :-)
Noen spesiel grunn til at du ser på CDon? Så vidt jeg vet har de rimelig dårlig kundeservice.

For surfing og netflix kan jeg personlig anbefale denne:
https://www.prisjakt.no/product.php?p=4117338

Minner på mange måter om en Macbook. Selvsagt ikke samme kvalitetsnivået, men til den prisen er det en imponerende maskin.

Om du noensinne vil bruke den til spilling anbefaler jeg å vente til maskiner med GTX1050 eller 1060 skjermkort blir litt rimeligere.
Trådstarter
3 0
Sitat av hippitus Vis innlegg
Noen spesiel grunn til at du ser på CDon? Så vidt jeg vet har de rimelig dårlig kundeservice.

For surfing og netflix kan jeg personlig anbefale denne:
https://www.prisjakt.no/product.php?p=4117338

Minner på mange måter om en Macbook. Selvsagt ikke samme kvalitetsnivået, men til den prisen er det en imponerende maskin.

Om du noensinne vil bruke den til spilling anbefaler jeg å vente til maskiner med GTX1050 eller 1060 skjermkort blir litt rimeligere.
Vis hele sitatet...
Hei!

Nei, ingen spesiell grunn. Har hatt 17- og 15-tommere tidligere, og ønsker ikke noe mindre enn 15. Derfor blir 14-tommeren litt liten. Men takk for tipset, allikevel :-)
bra pc er alle sammen, velg en med god skjerm og god batteritid, ser den første du har linka kommer med ssd og vanlig harddisk på 1000 gig noe som hadde vert kult i tida før netflix kom og man lasta ned filmer, en ssd på 256 eller 512 gig bør jo være haugen på nokk, pga ssd diskene vil alle disse maskinene ha kjapp oppstartstid også samt at ssd disker bruker mindre strøm og varer lengre en en vanlig 2,5" disk