Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 466
Skulle bare teste en mic på mixeren min i går så brukte jeg en billig (les: europris) overgang fra minijack til stor jack så knakk den på midten inne i mic innganen slik at selve pinnen til overgangen sitter fast inne i mic inngangen.

Er det stress å demontere en Behringer mixer? husker ikke modellen i hodet, men det er en standard behringer mixer med 2 kanaler.

Eller er det noen som vet om en annen måte å få ut resten av overgangen på? Er avhengig av mikrofonen siden jeg har eget nettradio program hver uke..
Har vært borti Vestax mixere og noen større 20-30 kanals pa mixere. Og alle er stort sett enkle å åpen. Må bare passe på at faderene kommer rett på plass igjen. Ellers sitter alle kretskotene fast. Burde være en enkel operasjon.
Better than thou.
Skru opp, fjern, skru igjen.
Carlo: Har ikke åpnet en mixer før, så jeg lurte egentlig på om det kanskje var noen deler som plutselig spratt ut eller noe..

Men jeg får prøve når jeg kommer hjem.. Takker for svar