Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2820
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, var å kjøpte litt å røyke på her om dagen. Klumpen ligner på hasj og har en myk hasj konsistens. Den lukter nesten ingenting før du skal fyre opp da det smaker litt kjemisk, samme med smaken. Noen som vet om det kan være fake hasj?

Bilde: https://imma.gr/77284x7b2c7
Anonym bruker
"Glad Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det meste av hasj stinker jo vanligvis?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den lukter nesten ingenting før du skal fyre opp da det smaker litt kjemisk, samme med smaken.

Bilde: https://imma.gr/77284x7b2c7
Vis hele sitatet...
wtf?

tror du noen greier å hjelpe deg med ett så dårlig bilde? ta bilde i lyse omgivelser.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som "bildekk". Blir du ruset? Ville hold meg unna den der
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vanskelig å si, men den så kanskje litt fishy ut? Uansett rart den smaker rart og ikke fungerer så bra om den er så myk som den ser ut til å være da.
Lever den tilbake, og tving dealeren din til å fyre den selv,om du skal handle mer.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å kunne konstatere at hasjen er fake eller ikke er etter min mening helt umulig kun basert på bilder.
Med det sagt, minner hasjen din litt om plastelina, men ser ut som den skifter farge når du knar på den, noe som er typisk for hasj, om fake-hasj oppfører seg på samme måten vet jeg ikke.
Eneste måten jeg vet om å teste hasj på ved å bruke sansene, er å se, lukte, smake og å kjenne på virkningen når man røyker den.
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Lever den tilbake, og tving dealeren din til å fyre den selv,om du skal handle mer.
Vis hele sitatet...
This. Nekter han fyre opp sjøl, så handler du en annen plass herretter.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
This. Nekter han fyre opp sjøl, så handler du en annen plass herretter.
Vis hele sitatet...
hva om dealeren hans ikke røyker men bare selger? skal de tvinge han da eller? dum fremgangsmåte spør du meg. snakk heller med dealeren som det er et menneske og spør om han kan undersøke saken, hvis ikke han er et veldig kynisk menneske.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å kunne konstatere at hasjen er fake eller ikke er etter min mening helt umulig kun basert på bilder.
Med det sagt, minner hasjen din litt om plastelina, men ser ut som den skifter farge når du knar på den, noe som er typisk for hasj, om fake-hasj oppfører seg på samme måten vet jeg ikke.
Eneste måten jeg vet om å teste hasj på ved å bruke sansene, er å se, lukte, smake og å kjenne på virkningen når man røyker den.
Vis hele sitatet...
Vel, noen ganger er det VELDIG åpenbart at noen har kjøpt ting som ikke er hasj om de ikke har peiling. Eller hvem er det som ikke har røyka kjøttdeig i tro om det var tørrøk man finner på gulvet og greier.

Men de bildene til OP ser sykt rare ut.
Jeg hadde kasta det eller gått tilbake til selger.
Det der ser ikke ut som hasj hold deg unna...
fikk noe lignende selv for litt siden, var nesten umulig å gni inn med tobakk selv om den virka god.
men samtidig var den ganske rar, kunne dra i den og det så ut som det satt fast brun tyggis inni hasjen eller no, som om det var 50% hasj og 50% tyggis

smakte kjemisk dritt og jeg ble ikke ordentlig skækk
sikkert samme driten du har op.. kast det
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for alle svar! Har kasta det, var noe muffins det der..
Bildet du sendte først ligner noe helt sykt på noe gatedritt jeg fikk forrige uke også.. Kasta den sjæl. ÆSJ
Det der er ikke hasj iallefall
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har blandet 1g hasj med 1g pulver/krystall av noe jeg røyker, la oss bare si meth. Dette ser sånn ut, men at du har fått et inaktivt stoff iblandet.
Sjekk hva som skjer om du kaster den i litt vann i ett shotglass.
Fake hasj er enkelt å lage. Bare og mikse,trikse litt kjemikaler.
Du har blitt scammed vennen.