Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10456
Vil bare informere om at det arrangeres MakerFaire i Trondheim fredag 28. August og lørdag 29. august fra klokken 10:00 til 16:00!

Anbefaler folk som kan å ta turen innom! Her er det mye spennende å se på

Men hva er det?

Maker Faire er verdens største oppfinnerfestival – et familievennlig arrangement med oppfinnelser, kreativitet og ideer, og en feiring av gjør-det-selv bevegelsen. Det er en plass hvor folk viser frem hva de har laget, og deler hva de har lært.

Skaperne («Makers») er alt fra teknologientusiaster til håndtverkere til hjemmebyggere til forskere til garasjeoppfinnere. De finnes i alle aldre og med alle bakgrunner. Målet med Maker Faire er å underholde, informere, bygge relasjoner og utvikle dette miljøet.

Mer info finner du her: http://www.trondheimmakerfaire.no/forsiden/

PS: Ta turen innom FIX Makerspace sin stand og slå av en prat Jeg tar med 3d printer, pc prosjektet mitt og en industrirobot!
Sist endret av GreenRay; 27. august 2015 kl. 23:10.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kunne kanskje ha informert om at det er på Trondheim Torg

Skal ta en tur innom selv
Hadde stand i fjor med vannkjølt PC og 3d Printer, er ikke med i år men stikker innom i mårra
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kunne kanskje ha informert om at det er på Trondheim Torg

Skal ta en tur innom selv
Vis hele sitatet...
Hehe, bra du informerer

Da er første dag over! Har kom masse trivelige folk innom (+ en hel drøss med kids som klår på alt)



Skal se om jeg får printet opp en batch med mini-freaks som jeg kan gi ut til freaks
Not a real gamer
retovio's Avatar
Er her selv i teltet hos Isak har med en arcade maskin som vi har bygget og som folk kan få spille på


Takk til @greenray som ga meg en liten freak:
Jeg og @beberg takker for freak'ene.