Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 935
har noen ting jeg helst skulle limt med epoxy nå, kan jeg bruke epoxy inne i garasjen? garasjen er i samme del som huset, adskilt med en dør. tenker da på hvordan det er med ventilasjon, jeg kan åpne garasjeporten, men da blir det for kalt? jeg har bare brukt epoxy en gang før, men det var ute, så jeg er ike helt sikker på dette.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du virker jo som om epoxy skulle være C4, selv har jeg brukt epoxylim flere ganger ved arbeidsbenkene mine, bare la være å stikke nesen borti det, og ikke sett fyr på det så går det nok bra.
Commanderpope
Trådstarter
neh, må bare være sikker på at det ikke lukter dritt i hele huset og garasjen når jeg er ferdig
Dersom du bruker epoxy med herder, som er det vanlige, tror jeg ikke temperaturen skal ha så mye å si. Vanlig maling størkner raskere med varme, men det gjør ikke epoxy. Vet ikke hvordan den reagerer på sterk kulde derimot.
Commanderpope
Trådstarter
ja, er med separat herder. får vel bare prøve.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Du virker jo som om epoxy skulle være C4, selv har jeg brukt epoxylim flere ganger ved arbeidsbenkene mine, bare la være å stikke nesen borti det, og ikke sett fyr på det så går det nok bra.
Vis hele sitatet...
Mener ikke å kverrulere, men jeg skjønte ikke helt den med C4 xD
C4 går jo ikke ann å tenne på eller smekke til så det smeller, dessuten tror jeg ikke det lukter mye heller x)
Sitat av heinemil Vis innlegg
Mener ikke å kverrulere, men jeg skjønte ikke helt den med C4 xD
C4 går jo ikke ann å tenne på eller smekke til så det smeller, dessuten tror jeg ikke det lukter mye heller x)
Vis hele sitatet...
Tror nok ATX mente at TS var litt i overkant forsiktig i sin tilnærming til det å bruke epoxy...
Commanderpope
Trådstarter
var nok det han mente ja. har limt delene nå, epoxyen har størknet, men den er ikke helt hard ennå. luktet heller ikke veldig løsemiddel, slik som modellfly lim gjør.