Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3058
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har tatt 2c-b hver helg de siste 3 helgene. Tok en 90mg dose igår.

Har opplevd å ha svart avføring og diaré i etterkant av det. Hadde diare en dag før helgen også (da hadde jeg ikke rørt 2c-b på 4d).

Har lest at dette kan komme av å spise "iron supplements", men også et tegn på blødning i en av tarmene.

Har lest at diaré er en mulig bivirkning som kommer av 2c-b, men jeg lurer på om noen har opplevd noe av det samme og/evt. om det er normalt/trygt?
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
etter jeg leste på ''iron supplements'' DRA TIL LEGEN
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå kan ikke jeg noe som helst om dette, men vil bare opplyse at det kan være så enkelt som noe du har spist, som feks lakris eller noe annet. Da vil avføring bli svart.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå kan ikke jeg noe som helst om dette, men vil bare opplyse at det kan være så enkelt som noe du har spist, som feks lakris eller noe annet. Da vil avføring bli svart.
Vis hele sitatet...
Svart avføring kan også være et tegn på kreft, å etter 3 helger på rad med siste dose som 90mg som er ganske heavy burde man ikke utelukke blødning i tarmene.

Hva var dosen din de 2 andre gangene, TS.
Ville anbefalt en tur til legen, TS.
Kan være indre blødninger. Ville dratt til lege om det vedvarer.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svart avføring kan også være et tegn på kreft, å etter 3 helger på rad med siste dose som 90mg som er ganske heavy burde man ikke utelukke blødning i tarmene.

Hva var dosen din de 2 andre gangene, TS.
Vis hele sitatet...
De to andre gangene lå dosen på rundt ~70mg. Var da helt fin i magen i etterkant.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Til dere som sier jeg burde dra til legen.

Er det slik at om jeg kommer dit at jeg må forklare hva jeg har spist og fått i meg?
Har virkelig ikke lyst til å si til legen at jeg har tatt 2c-b av åpenbare grunner.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til dere som sier jeg burde dra til legen.

Er det slik at om jeg kommer dit at jeg må forklare hva jeg har spist og fått i meg?
Har virkelig ikke lyst til å si til legen at jeg har tatt 2c-b av åpenbare grunner.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan vi svare på det?
Ganske sjokkerende at du heller vil sette deg i en potensielt livstruende situasjon enn å være ærlig med legen din.

Du kan jo selvfølgelig late som du ikke vet hva som har skjedd, eller eventuelt finne på en idiotisk unnskyldning som ingen noen sinne kommer til å tro på: som at du bare helt tilfeldig og ukritisk har fått i deg enorme doser med apedop på byen eller noe i den duren.

Eller så kan du håpe på at det bare blir tatt undersøkelser uten noen videre spørsmål, som igjen virker helt usannsynlig.

Det beste er jo å la legen gjøre jobben sin.

Greit nok å lyve om bønne eller heftige drikkeøkter i helgene pga edruelighetskravene, men når du har vært så fette idiot med doseringene dine BURDE du jo kanskje innse hva du driver med, og begynne å ta et modikum av ansvar for eget liv.
Sist endret av Våtfisk; 2. desember 2018 kl. 16:14.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Hvordan kan vi svare på det?
Ganske sjokkerende at du heller vil sette deg i en potensielt livstruende situasjon enn å være ærlig med legen din.

Du kan jo selvfølgelig late som du ikke vet hva som har skjedd, eller eventuelt finne på en idiotisk unnskyldning som ingen noen sinne kommer til å tro på: som at du bare helt tilfeldig og ukritisk har fått i deg enorme doser med apedop på byen eller noe i den duren.

Eller så kan du håpe på at det bare blir tatt undersøkelser uten noen videre spørsmål, som igjen virker helt usannsynlig.

Det beste er jo å la legen gjøre jobben sin.

Greit nok å lyve om bønne eller heftige drikkeøkter i helgene pga edruelighetskravene, men når du har vært så fette idiot med doseringene dine BURDE du jo kanskje innse hva du driver med, og begynne å ta et modikum av ansvar for eget liv.
Vis hele sitatet...
Ja. Kan være enig i at doseringen min kanskje ikke har vært den mest ansvarsfulle av doseringer.

Mange ville sett på det som misbruk, men det har hjulpet meg iherdig mye med å forstå meg selv, og de rundt meg. I tillegg har jeg kanskje vært litt naiv av den grunn siden psykedelika generelt sett har en ganske sikker profil når det kommer til fysiske bivirkninger.

Når er det slik at om jeg går til legen, så er jeg veldig usikker på hva de ville gjort for å hjelpe til. Det er derfor jeg spør her på freak. Jeg er ikke ute etter å bli moralisert av legen min og straffet av onkel blå i etterkant fordi jeg har tatt et stoff under kontrollerte omgivelser. Jeg hadde aldri forutsett at dette kunne bli forårsaket av 2c-b. Du skal vite at jeg har lagt masse tid i å gjøre research på akkurat dette stoffet (siden jeg basically har tatt monsterdoser). Og indre blødninger er en bivirkning som ikke har blitt dokumentert før. Kraftig/intens diaré er det. Derfor tenkte jeg at dette ikke var farligere enn litt magesmerter, samt løs mage.

Derfor så lurer jeg på om dette er noe som andre har opplevd, og hva evt. legen kommer til å finne ut av/spørre om, om jeg møter opp på legekontoret?
Jeg tviler de fleste leger vet hva 2cb er engang. Så å nevne det ville kun gitt dem en sjanse til å søke det opp - evnen til å referere til egen lege-kunnskap ville vært fordelen over at du googler dette selv. Du kan jo google litt om hvor etsende 2cb er og finne liknende ting? Om det er andre grunner til at 2cb kan gi blødning kan du finne andre kjemikalier som ligner på 2cb i de forstandene/på de måtene. Blodtynnende egenskaper kan gi risiko for blødning, for eksempel. (OBS! Jeg vet ikke om 2c har den egenskapen!) Da slipper du at legen vet om rusbruken din samtidig som hen kan hjelpe deg best mulig.
Sitat av egotrengtopnavn Vis innlegg
Jeg tviler de fleste leger vet hva 2cb er engang. Så å nevne det ville kun gitt dem en sjanse til å søke det opp - evnen til å referere til egen lege-kunnskap ville vært fordelen over at du googler dette selv. Du kan jo google litt om hvor etsende 2cb er og finne liknende ting? Om det er andre grunner til at 2cb kan gi blødning kan du finne andre kjemikalier som ligner på 2cb i de forstandene/på de måtene. Blodtynnende egenskaper kan gi risiko for blødning, for eksempel. (OBS! Jeg vet ikke om 2c har den egenskapen!) Da slipper du at legen vet om rusbruken din samtidig som hen kan hjelpe deg best mulig.
Vis hele sitatet...
Så bare fordi blodfortynnende kan gi blødninger skal man lyve om 2cb som er et helt annet stoff med helt andre funksjoner og kanskje(?) en helt annen risikoprofil.

Høres dumt ut, spør du meg.
Jeg er ingen helgen selv, og tar dumme valg daglig - når det begynner å blø ut av ræva er det imidlertid ingen tvil om at man har krysset en grense, og at det er fordelaktig å begynne å tenke *litt* på hva man *egentlig* holder på med.


Den der "blabla hjalp meg såå mye, altså" har alle vi misbrukere hatt, og det er få som ender opp med å tro på det i lengden. Så klart kan psykedelika/dop sikkert hjelpe, men det er en kort vei til at dette først og fremst blir et desillusjonert og grunnleggende egoistisk mantra av typen TS fremviser når selv ikke blod i avføringen er nok til å foreta en reality check.

Det virker ikke som du vet hva 2cb er en gang, og knasker altså research chemicals i elefantdoser som om det var smågodt.

Hvis psykedelika hjelper så mye er det NÅ du skal våkne opp.
Sist endret av Våtfisk; 2. desember 2018 kl. 17:55.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Så bare fordi blodfortynnende kan gi blødninger skal man lyve om 2cb som er et helt annet stoff med helt andre funksjoner og kanskje(?) en helt annen risikoprofil.

Høres dumt ut, spør du meg.
Jeg er ingen helgen selv, og tar dumme valg daglig - når det begynner å blø ut av ræva er det imidlertid ingen tvil om at man har krysset en grense, og at det er fordelaktig å begynne å tenke *litt* på hva man *egentlig* holder på med.


Den der "blabla hjalp meg såå mye, altså" har alle vi misbrukere hatt, og det er få som ender opp med å tro på det i lengden. Så klart kan psykedelika/dop sikkert hjelpe, men det er en kort vei til at dette først og fremst blir et desillusjonert og grunnleggende egoistisk mantra av typen TS fremviser når selv ikke blod i avføringen er nok til å foreta en reality check.

Det virker ikke som du vet hva 2cb er en gang, og knasker altså research chemicals i elefantdoser som om det var smågodt.

Hvis psykedelika hjelper så mye er det NÅ du skal våkne opp.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke ute etter å argumentere for eller imot dine synspunkter på bruken min. Jeg er ute etter å vite hva slags konsekvenser som vil følge om jeg hadde gått til legen.

For meg så virker du relativt kynisk når du mener at dette er noe «alle misbrukere går gjennom». Du kan ikke sammenligne psykedelika med andre psykoaktive stoffgrupper, siden opplevelsene man får er så banale og helt ut av den verden her. Jeg skal si deg at etter de doseringene jeg har hatt, så har jeg jobbet hardere enn jeg noensinne har gjort, samt blitt et mye mer oppegående og glad menneske. Derfor har jeg fortsettet, fordi jeg ikke har sett noen negative virkninger i etterkant. Selvfølgelig så har jeg gått på en liten smell nå og kommer til å pause bruken inntil videre.

Men en til skal være sikkert, jeg ønsker ikke å dra til legen for å bli utstøtt, moralisert, straffet og sett ned på. Fordi det er virkelig ikke noe galt i å utforske sin egen psyke og prøve å forbedre seg selv.

Ja, det kommer blod ut av ræva, og ja det kan ha gått for langt. Men dette tar ikke ifra de helt fantastiske innsiktene jeg og kompisene mine har fått. Ja, mange vil se på bruken min som misbruk. Men, som sagt, jeg tar psykedelika under veldig kontrollerte omgivelser (selv med en så stor dose) og jeg kan ærlig si at de dosene jeg har tatt har jeg håndtert veldig bra. I tillegg har jeg iherdig mye fokus på forbereding og «set og setting». Det eneste problemet er denne magen. Som tilsynelatende ikke skulle være et problem. Men slik har det nå gått.

Som sagt, det eneste jeg lurer på er om det er noen andre som har opplevd noe lignende, og evt. om noen vet hva slags prosedyrer legen går igjennom og om de vil finne ut at jeg har tatt 2c-b.

Jeg håper da det er forståelig at jeg ikke er ute etter å bli fortalt at «ulovlig narkotika er farlig» og at jeg ikke skal få lov til å utforske meg selv og verden. Det hjelper ikke problemet jeg har nå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er ikke ute etter å argumentere for eller imot dine synspunkter på bruken min. Jeg er ute etter å vite hva slags konsekvenser som vil følge om jeg hadde gått til legen.

For meg så virker du relativt kynisk når du mener at dette er noe «alle misbrukere går gjennom». Du kan ikke sammenligne psykedelika med andre psykoaktive stoffgrupper, siden opplevelsene man får er så banale og helt ut av den verden her. Jeg skal si deg at etter de doseringene jeg har hatt, så har jeg jobbet hardere enn jeg noensinne har gjort, samt blitt et mye mer oppegående og glad menneske. Derfor har jeg fortsettet, fordi jeg ikke har sett noen negative virkninger i etterkant. Selvfølgelig så har jeg gått på en liten smell nå og kommer til å pause bruken inntil videre.

Men en til skal være sikkert, jeg ønsker ikke å dra til legen for å bli utstøtt, moralisert, straffet og sett ned på. Fordi det er virkelig ikke noe galt i å utforske sin egen psyke og prøve å forbedre seg selv.

Ja, det kommer blod ut av ræva, og ja det kan ha gått for langt. Men dette tar ikke ifra de helt fantastiske innsiktene jeg og kompisene mine har fått. Ja, mange vil se på bruken min som misbruk. Men, som sagt, jeg tar psykedelika under veldig kontrollerte omgivelser (selv med en så stor dose) og jeg kan ærlig si at de dosene jeg har tatt har jeg håndtert veldig bra. I tillegg har jeg iherdig mye fokus på forbereding og «set og setting». Det eneste problemet er denne magen. Som tilsynelatende ikke skulle være et problem. Men slik har det nå gått.

Som sagt, det eneste jeg lurer på er om det er noen andre som har opplevd noe lignende, og evt. om noen vet hva slags prosedyrer legen går igjennom og om de vil finne ut at jeg har tatt 2c-b.

Jeg håper da det er forståelig at jeg ikke er ute etter å bli fortalt at «ulovlig narkotika er farlig» og at jeg ikke skal få lov til å utforske meg selv og verden. Det hjelper ikke problemet jeg har nå.
Vis hele sitatet...
De innsiktene dine er ikke verdt en dritt hvis du er dau.


Kall meg gjerne kynisk, men du er ikke den eneste i verden som har opplevd gode og dårlige sider ved psykedelika.
Og av alt du kunne tatt velger du altså 2cb, uten å se ut til å kunne noe om det og følgelig tar altfor store doser.

Så klart vil du ikke høre det. Kan jeg godt skjønne.

Hvis jeg skal gi deg et råd som psykedelikahippienarkisen i deg kanskje kan få noe ut av: bytt for guds skyld til sopp eller lsd (ikke nbome "lsd") eller noe annet som er mindre hardt for kroppen.

Ingen av oss kan vite hva legen sier fordi ingen av oss blør ut av ræva etter å ha misbrukt et potent stoff grovt og uansvarlig.
Du kan som sagt prøve å snike deg rundt det, men hvis legen ikke spør hvorfor du tror noe sånt kan ha skjedd eller om du vet om noen mulig foranledning til akutt blødende ræv gjør hen ikke jobben sin.

Du kan så klart lyve ræva av deg, bokstavelig talt og disrespecte både deg og lege.

Det verste som skjer er at du mister lappen, men med dine holdninger virker det ikke som du har en dritt å gjøre i trafikken uansett.

Ditt valg. Absolutt ingen på freak kan hjelpe deg.
Sist endret av Våtfisk; 2. desember 2018 kl. 18:27.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man trenger ikke si at man har tatt et ulovlig rusmiddel.

Symptomene man har snakker som oftest for seg selv når man går til en lege.
Mest sannsynlig er det kanskje ikke noe farlig, men hvis det skulle vise seg å være det kan man evt velge å fortelle hva man har tatt.

Greit å få det sjekket uansett, så slipper man å gå rundt å tenke på det.

Ikke bry deg om folk som sitter og kaster moraliserende pekefingre etter deg. Dra til legen å få det sjekket ut og forklar symptomene du har. Legen har sannsynligvis en forklaring eller tar prøver for å finne ut hva det er.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
De innsiktene dine er ikke verdt en dritt hvis du er dau.


Kall meg gjerne kynisk, men du er ikke den eneste i verden som har opplevd gode og dårlige sider ved psykedelika.
Og av alt du kunne tatt velger du altså 2cb, uten å se ut til å kunne noe om det og følgelig tar altfor store doser.

Så klart vil du ikke høre det. Kan jeg godt skjønne.

Hvis jeg skal gi deg et råd som psykedelikahippienarkisen i deg kanskje kan få noe ut av: bytt for guds skyld til sopp eller lsd (ikke nbome "lsd") eller noe annet som er mindre hardt for kroppen.

Ingen av oss kan vite hva legen sier fordi ingen av oss blør ut av ræva etter å ha misbrukt et potent stoff grovt og uansvarlig.
Du kan som sagt prøve å snike deg rundt det, men hvis legen ikke spør hvorfor du tror noe sånt kan ha skjedd eller om du vet om noen mulig foranledning til akutt blødende ræv gjør hen ikke jobben sin.

Du kan så klart lyve ræva av deg, bokstavelig talt og disrespecte både deg og lege.

Det verste som skjer er at du mister lappen, men med dine holdninger virker det ikke som du har en dritt å gjøre i trafikken uansett.

Ditt valg. Absolutt ingen på freak kan hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner virkelig ikke hva du oppnår med å sitte her og kaste dritt mot meg for dosen jeg velger å ta. Du ser på 2cb som et farlig, uforståelig og forferdelig stoff. For meg virker det som du spesielt er imot det, og det har du nok sikkert gode grunner for.

Men, en ting skal være sikkert. 2cb har blitt brukt over flere tiår nå og er ikke lenger hva det en gang var. Ja, det er fortsatt lite informasjon rundt giftigheten til stoffet. Men alle anekdotene jeg har lest tilsier at stoffet er relativt harmløst fysisk sett og veldig lett håndterbart for psyken din. Det er langt lettere kontrollerbart enn f.eks. LSD eller sopp. Jeg skjønner ikke hvorfor du tror jeg ikke har gjort researchen min rundt det her fordi jeg tar så store doser? Startet lavt med rundt 15-20mg. Etter å ha eksperimentert med LSD flere måneder i forveien.

Jeg håper du får rensa i de fordomsfulle meningene dine som gjør at du angriper folk som meg uten mål og mening. Du kjenner meg ikke, derfor synes jeg du heller ikke burde putte meg i samme bås som den stereotypiske uteliggende narkisen. Jeg har forklart til deg at jeg har gjort min research rundt emne, men det er enkelte ting rundt 2c-b som ikke kan bli forklart (f.eks. giftigheten, langvarige bivirkninger, overdose nivå). Nå skal det være sagt at Shulgin selv har rapportert i PiHKAL å ta doser oppimot 100mg uten noen som helst problemer. Så det i seg selv er en liten indikasjon på at det skal gå helt fint.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man trenger ikke si at man har tatt et ulovlig rusmiddel.

Symptomene man har snakker som oftest for seg selv når man går til en lege.
Mest sannsynlig er det kanskje ikke noe farlig, men hvis det skulle vise seg å være det kan man evt velge å fortelle hva man har tatt.

Greit å få det sjekket uansett, så slipper man å gå rundt å tenke på det.

Ikke bry deg om folk som sitter og kaster moraliserende pekefingre etter deg. Dra til legen å få det sjekket ut og forklar symptomene du har. Legen har sannsynligvis en forklaring eller tar prøver for å finne ut hva det er.
Vis hele sitatet...
Det var litt det jeg var ute etter å høre. Jeg er selv ganske usikker på dette, ettersom at jeg har så å si ingen av de andre bivirkningene som skulle ha kommet dersom jeg hadde hatt indre blødninger. Det er det som får meg til å nåle og gå til legen, ettersom at det er en mulighet for at de vil finne ut av bruken min.

Kommer nok til å ta rådet ditt og gå til legen om det ikke går over. Takk.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville uten tvil sett det an hvis du ikke har smerter eller lignende. Har selv hatt lengre perioder med svart diaré hvis jeg har drukket mye alkohol i perioder etc.

Legen kommer uansett ikke til å teste deg for rusmidler, så det trenger du ikke å bekymre deg over hvis du drar dit.

Legen er bare interessert i hva som feiler deg, de tester deg ikke for rusmidler uten videre.
Anonym bruker
"Gul Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du trenger ikke å sie noe om hva du har fått i deg. Du bare forklarer at du har svart avføring og da vil legen mest sannynlig ta en blod prøve og en avføringsprøve for å sjekke om det er blod i den. Ekke verre enn det liksom
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Liten oppdatering:

Jeg valgte å ikke dra til legen og fokuserte på å få i meg mye fett og fiber. Ettersom at det var anbefalt å få i seg fiber om en hadde diare. Fettet valgte jeg fordi det ga mening for meg at det vil lege såret om jeg skulle ha et sår i magen (totalt ikke vitenskapelig i det hele tatt, bare en god magefølelse).

Det endte med at avføringen mistet den sorte fargen sakte men sikkert og gikk over til å bli hardere og mer normal.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du legge ut bilde av avføring slik at vi er sikre på at den ser mer normal ut?
Vis hele sitatet...
Vil vi det? Er egne sider for sånt. Stoler på at TS klarer å vurdere dette selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er ikke ute etter å argumentere for eller imot dine synspunkter på bruken min. Jeg er ute etter å vite hva slags konsekvenser som vil følge om jeg hadde gått til legen.

For meg så virker du relativt kynisk når du mener at dette er noe «alle misbrukere går gjennom». Du kan ikke sammenligne psykedelika med andre psykoaktive stoffgrupper, siden opplevelsene man får er så banale og helt ut av den verden her. Jeg skal si deg at etter de doseringene jeg har hatt, så har jeg jobbet hardere enn jeg noensinne har gjort, samt blitt et mye mer oppegående og glad menneske. Derfor har jeg fortsettet, fordi jeg ikke har sett noen negative virkninger i etterkant. Selvfølgelig så har jeg gått på en liten smell nå og kommer til å pause bruken inntil videre.

Men en til skal være sikkert, jeg ønsker ikke å dra til legen for å bli utstøtt, moralisert, straffet og sett ned på. Fordi det er virkelig ikke noe galt i å utforske sin egen psyke og prøve å forbedre seg selv.

Ja, det kommer blod ut av ræva, og ja det kan ha gått for langt. Men dette tar ikke ifra de helt fantastiske innsiktene jeg og kompisene mine har fått. Ja, mange vil se på bruken min som misbruk. Men, som sagt, jeg tar psykedelika under veldig kontrollerte omgivelser (selv med en så stor dose) og jeg kan ærlig si at de dosene jeg har tatt har jeg håndtert veldig bra. I tillegg har jeg iherdig mye fokus på forbereding og «set og setting». Det eneste problemet er denne magen. Som tilsynelatende ikke skulle være et problem. Men slik har det nå gått.

Som sagt, det eneste jeg lurer på er om det er noen andre som har opplevd noe lignende, og evt. om noen vet hva slags prosedyrer legen går igjennom og om de vil finne ut at jeg har tatt 2c-b.

Jeg håper da det er forståelig at jeg ikke er ute etter å bli fortalt at «ulovlig narkotika er farlig» og at jeg ikke skal få lov til å utforske meg selv og verden. Det hjelper ikke problemet jeg har nå.
Vis hele sitatet...
Ikke vits å bry seg om en sånn taper som sier at han er "ingen helgen" men prøver å fremstå som det på alle måter med kun negativ dritt slenging og ingenting konstruktivt. Bra det ordnet seg, skulle ikke være så farlig heller, da ingenting slik er rapportert før og doser under 100mg skal være relativt trygt, men kanskje ikke ta det så ofte, heller 1 gang i mnd type og vil si 50-60mg holder imo. Lsd og sopp er også å anbefale men synes det er noe eget med 2cb og blandinger kan være svært interessant, feks lsd +2cb hadde jeg en syk spennende tur med en gang. Men at 2cb er "farlig ulovlig narkotika" sammenlignet med de er bullshit, 2cb er ganske trygt og har sin egen sjarm. Vil ikke høre slik udokumentert og synsete bullshit som kommer fra Våtfisk, bare ignorer han helt, han hater tydeligvis livet sitt og prøver la det gå utover andre med negativt piss. Men heller ikke vær redd for å dra til legen, du trenger ikke begynne å tenke "hva faen driver jeg egentlig med nå, nå må jeg være ærlig med legen slik at han tar lappen min samt verdigheten" som han taperen sier, bare nevn evt. situasjonen å be han teste deg i et slik scenario. Peace out!
Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Ikke vits å bry seg om en sånn taper som sier at han er "ingen helgen" men prøver å fremstå som det på alle måter med kun negativ dritt slenging og ingenting konstruktivt. Bra det ordnet seg, skulle ikke være så farlig heller, da ingenting slik er rapportert før og doser under 100mg skal være relativt trygt, men kanskje ikke ta det så ofte, heller 1 gang i mnd type og vil si 50-60mg holder imo. Lsd og sopp er også å anbefale men synes det er noe eget med 2cb og blandinger kan være svært interessant, feks lsd +2cb hadde jeg en syk spennende tur med en gang. Men at 2cb er "farlig ulovlig narkotika" sammenlignet med de er bullshit, 2cb er ganske trygt og har sin egen sjarm. Vil ikke høre slik udokumentert og synsete bullshit som kommer fra Våtfisk, bare ignorer han helt, han hater tydeligvis livet sitt og prøver la det gå utover andre med negativt piss. Men heller ikke vær redd for å dra til legen, du trenger ikke begynne å tenke "hva faen driver jeg egentlig med nå, nå må jeg være ærlig med legen slik at han tar lappen min samt verdigheten" som han taperen sier, bare nevn evt. situasjonen å be han teste deg i et slik scenario. Peace out!
Vis hele sitatet...
Min anbefalning til ts om å foreta en reality check etter så grov overdosering av 2-cb at bæsjen bokstavelig talt blir fylt av blod er ikke mer udokumentert enn at ts selv oppretter tråden i ren og skjær noia for dette.
Da burde det gå en varsellampe eller to.

Alle vet at psykedelika hverken er godteri eller leketøy.

Til informasjon: du viser selv til bedre alternativer, og sier egentlig akkurat det samme som meg, dog i en litt mer sympatisk tone

At moralen er "bare vent til det slutter å blø og fortsett som før" kan umulig være hverken lurt eller bærekraftig, men dere om det!
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Ikke vits å bry seg om en sånn taper som sier at han er "ingen helgen" men prøver å fremstå som det på alle måter med kun negativ dritt slenging og ingenting konstruktivt. Bra det ordnet seg, skulle ikke være så farlig heller, da ingenting slik er rapportert før og doser under 100mg skal være relativt trygt, men kanskje ikke ta det så ofte, heller 1 gang i mnd type og vil si 50-60mg holder imo. Lsd og sopp er også å anbefale men synes det er noe eget med 2cb og blandinger kan være svært interessant, feks lsd +2cb hadde jeg en syk spennende tur med en gang. Men at 2cb er "farlig ulovlig narkotika" sammenlignet med de er bullshit, 2cb er ganske trygt og har sin egen sjarm. Vil ikke høre slik udokumentert og synsete bullshit som kommer fra Våtfisk, bare ignorer han helt, han hater tydeligvis livet sitt og prøver la det gå utover andre med negativt piss. Men heller ikke vær redd for å dra til legen, du trenger ikke begynne å tenke "hva faen driver jeg egentlig med nå, nå må jeg være ærlig med legen slik at han tar lappen min samt verdigheten" som han taperen sier, bare nevn evt. situasjonen å be han teste deg i et slik scenario. Peace out!
Vis hele sitatet...
Mye sant i det du sier akkurat der altså. Skal si meg enig i at 2c-b har sin egen sjarm og det er definitivt en annerledes opplevelse enn hvis du skulle ta LSD eller sopp. Har veldig lyst til å prøve kombinasjoner med LSD og 2c-b da. Ut ifra hva bl.a. du og andre sier, så virker det som en kombo verdt å prøve. Kan være noe enig i at det ikke trengs høyere doser enn 60mg, ettersom at du får såpass sterke effekter. Har funnet et ganske så godt sweet spot for en sterk 2c-b tur på rundt ~70mg. Tenker det skal være et bra sted å kunne dose, ettersom at det skal være en ganske så sikker dose fysisk sett. I tillegg til at du får en intens 2c-b tur. Ville også sagt at det ikke er nødvendig med mer enn en gang i måneden, fordi det er det altså ikke.


Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Min anbefalning til ts om å foreta en reality check etter så grov overdosering av 2-cb at bæsjen bokstavelig talt blir fylt av blod er ikke mer udokumentert enn at ts selv oppretter tråden i ren og skjær noia for dette.
Da burde det gå en varsellampe eller to.

Alle vet at psykedelika hverken er godteri eller leketøy.

Til informasjon: du viser selv til bedre alternativer, og sier egentlig akkurat det samme som meg, dog i en litt mer sympatisk tone

At moralen er "bare vent til det slutter å blø og fortsett som før" kan umulig være hverken lurt eller bærekraftig, men dere om det!
Vis hele sitatet...
Vil nevne at det aldri var sikkert om jeg hadde indre blødninger eller ikke. Det var derfor jeg opprettet freak tråden. Ja, jeg kan også inndrømme at jeg var litt små paranoid, men på samme tid var overbevist på forskningen som ligger der nå at psykedelika ikke skal pådra sterke fysiske bivirkninger som bl.a. indre blødninger. Derfor havnet jeg i et ganske så uggent dilemma og trengte et par råd og tips.

2c-ben kan ha fungert som et fargemiddel og simpelthen farga avføringa mi mørk. Det trengte ikke nødvendigvis være størkna blod. Men, om du googler noe sånt, så ville ingen kilder tatt i betraktning at man tok et stoff som 2c-b. Derfor ville de fleste kilder anbefalt å dra til legen ASAP.

Kan imidlertid si at du @Våtfisk, angrep meg ganske så heftig for bruken min over 2c-b. Jeg anbefaler deg på det sterkeste og ikke gjøre noe sånt igjen om du skulle prøvd å fraråde noen fra heftig rusbruk. Du presenterer deg selv som ganske kynisk og spydig, og legger dine egne antagelser ovenfor å komme med relevant informasjon som jeg lette etter. Orker ikke bruke mer tid på deg nå.

Jeg håper du finner trygghet andre steder enn å hakke på folk som leter etter svar.
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Min anbefalning til ts om å foreta en reality check etter så grov overdosering av 2-cb at bæsjen bokstavelig talt blir fylt av blod er ikke mer udokumentert enn at ts selv oppretter tråden i ren og skjær noia for dette.
Da burde det gå en varsellampe eller to.

Alle vet at psykedelika hverken er godteri eller leketøy.

Til informasjon: du viser selv til bedre alternativer, og sier egentlig akkurat det samme som meg, dog i en litt mer sympatisk tone

At moralen er "bare vent til det slutter å blø og fortsett som før" kan umulig være hverken lurt eller bærekraftig, men dere om det!
Vis hele sitatet...
Sant nok, litt i overkant mot deg på mitt forrige innlegg men er jo ingen vits å skremme fyren med at han må være ærlig og drite i lappen osv siden det er så "alvorlig". Når du legger det frem slik blir det mindre sannsynlig at han i det hele tatt hadde tatt turen til legen selv om det hadde vært nødvendig. Skal holde å opplyse legen om symptomene. Er ikke akkurat som du bare kan si til legen at men ja "har tatt 2cb da, kan det ha noe med saken å gjøre?" så svarer legen "Åja, men da vet jeg akkurat hva slags prøver vi må ta".

[quote=Anonym bruker;3479347]Mye sant i det du sier akkurat der altså. Skal si meg enig i at 2c-b har sin egen sjarm og det er definitivt en annerledes opplevelse enn hvis du skulle ta LSD eller sopp. Har veldig lyst til å prøve kombinasjoner med LSD og 2c-b da. Ut ifra hva bl.a. du og andre sier, så virker det som en kombo verdt å prøve. Kan være noe enig i at det ikke trengs høyere doser enn 60mg, ettersom at du får såpass sterke effekter. Har funnet et ganske så godt sweet spot for en sterk 2c-b tur på rundt ~70mg. Tenker det skal være et bra sted å kunne dose, ettersom at det skal være en ganske så sikker dose fysisk sett. I tillegg til at du får en intens 2c-b tur. Ville også sagt at det ikke er nødvendig med mer enn en gang i måneden, fordi det er det altså ikke.


Pleier du droppe alt da eller hvordan doserer du? Snorter du noe og dropper noe annet? evt. hvor mange drops kjører du? 2 x 35mg ?
Må ha meg en tur nå som det snart er ferie.
Sist endret av playboyboler89; 9. desember 2018 kl. 19:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Ikke vits å bry seg om en sånn taper som sier at han er "ingen helgen" men prøver å fremstå som det på alle måter med kun negativ dritt slenging og ingenting konstruktivt. Bra det ordnet seg, skulle ikke være så farlig heller, da ingenting slik er rapportert før og doser under 100mg skal være relativt trygt, men kanskje ikke ta det så ofte, heller 1 gang i mnd type og vil si 50-60mg holder imo. Lsd og sopp er også å anbefale men synes det er noe eget med 2cb og blandinger kan være svært interessant, feks lsd +2cb hadde jeg en syk spennende tur med en gang. Men at 2cb er "farlig ulovlig narkotika" sammenlignet med de er bullshit, 2cb er ganske trygt og har sin egen sjarm. Vil ikke høre slik udokumentert og synsete bullshit som kommer fra Våtfisk, bare ignorer han helt, han hater tydeligvis livet sitt og prøver la det gå utover andre med negativt piss. Men heller ikke vær redd for å dra til legen, du trenger ikke begynne å tenke "hva faen driver jeg egentlig med nå, nå må jeg være ærlig med legen slik at han tar lappen min samt verdigheten" som han taperen sier, bare nevn evt. situasjonen å be han teste deg i et slik scenario. Peace out!
Vis hele sitatet...
[quote=playboyboler89;3479348]Sant nok, litt i overkant mot deg på mitt forrige innlegg men er jo ingen vits å skremme fyren med at han må være ærlig og drite i lappen osv siden det er så "alvorlig". Når du legger det frem slik blir det mindre sannsynlig at han i det hele tatt hadde tatt turen til legen selv om det hadde vært nødvendig. Skal holde å opplyse legen om symptomene. Er ikke akkurat som du bare kan si til legen at men ja "har tatt 2cb da, kan det ha noe med saken å gjøre?" så svarer legen "Åja, men da vet jeg akkurat hva slags prøver vi må ta".

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye sant i det du sier akkurat der altså. Skal si meg enig i at 2c-b har sin egen sjarm og det er definitivt en annerledes opplevelse enn hvis du skulle ta LSD eller sopp. Har veldig lyst til å prøve kombinasjoner med LSD og 2c-b da. Ut ifra hva bl.a. du og andre sier, så virker det som en kombo verdt å prøve. Kan være noe enig i at det ikke trengs høyere doser enn 60mg, ettersom at du får såpass sterke effekter. Har funnet et ganske så godt sweet spot for en sterk 2c-b tur på rundt ~70mg. Tenker det skal være et bra sted å kunne dose, ettersom at det skal være en ganske så sikker dose fysisk sett. I tillegg til at du får en intens 2c-b tur. Ville også sagt at det ikke er nødvendig med mer enn en gang i måneden, fordi det er det altså ikke.


Pleier du droppe alt da eller hvordan doserer du? Snorter du noe og dropper noe annet? evt. hvor mange drops kjører du? 2 x 35mg ?
Må ha meg en tur nå som det snart er ferie.
Vis hele sitatet...
Kommer an på. Liker å droppe en ~70mg fordi det kommer alt på en gang.

Liker også og droppe 30mg, 3 ganger etter hverandre for en mer stabile build-up og lengre tur. Da kjenner jeg basically på alle effektene fra mild-->intens. Ganske kjekt det.

Snorter veldig lite, kall meg pussy eller whatever. Men det svir no inn i granskauen. Så har avstått litt fra det. Skal snorte mer i fremtida tenker jeg da. Plugging er også et interessant tema