Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2062
Skal kjøre en kort kur på 5 uker, satte første sprøyta med testo i dag. Tar 500 mg i uka, begynner med anavar om ca 12 dager.
Aldri brukt testo før, burde jeg kjøre østrogen blokk ved siden av?
Hvor lang tid tar det før testosteron virker?
Er pct viktig etter så kort kur?
Hvor lenge er testo og anavar i kroppen, slår pct ut på prøver?
Setter pris på all hjelp jeg får
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5 uker?
Er vel ikke før først da testoen begynner å virke
Testo har en sporingstid på 3-5mnd
Er dette din første kur? Hva er det som er årsaken til at du kjører max 5 uker? Du har sjansen til å få fenomenal fremgang i både styrke og muskelmasse, også gruser du den muligheten med å kjøre i bare 5 uker? Kjør 12-16 uker. 5 uker er for kort.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Er dette din første kur? Hva er det som er årsaken til at du kjører max 5 uker? Du har sjansen til å få fenomenal fremgang i både styrke og muskelmasse, også gruser du den muligheten med å kjøre i bare 5 uker? Kjør 12-16 uker. 5 uker er for kort.
Vis hele sitatet...
Litt skummelt da militæret er rett rundt svingen (januar)
Kan eventuelt søke om utsettelse og ta en lengre kur?
En testo kur kan vare fra 10 til 15uker.

Å kjøre 5 uker er helt idiotiskt og meningsløst, du burde ha Arimidex liggende om du begynner å merke testeon aromitisere seg.

Pct er viktig, du er ung og ganske fucked om du ikke kjører pct etter kuren da du har stor sjangse for å kødde godt til egen produksjonen av test

Anavar er noe megapiss, dropp det i så ung alder.


Til pct anbefaler jeg i 4-5uker å kjøre .25mx L-dex(Arimidex) 100mg Clomid og 20mg Novla Hver dag.
Jeg gremmes av alle disse steroidetrådene, både fordi trådstartere nesten aldri kommer med tilstrekkelig info for å få egnede svar, som gjenspeiler faktumet at de burde ligge langt unna slike potente hormoner og fordi majoriteten av dere som svarer åpenbart ikke har spesielt peiling selv.

Tråden starter med rot og fortsetter med rot og ender med at det blir vanskelig å gi trådstarter ordentlige svar.

Så trådstarter (som jeg for øvrig har pratet med på PM's initiert av han) sier her at han skal kjøre testokur i 5 uker og lurer på hvor lang tid det tar før testosteron-nivåene bygger seg opp i blodet uten å legge til hvilket ester(virketid basically) han har anskaffet.
Det hagler med pepper om at 5 uker er idiotisk og meningsløst, enda dere ikke vet om han har ester egnet for en 5 ukers kur eller ikke.
Korte kurer på 4-6 uker er for så vidt next-Level stuff og ubeskrivelig undervurdert etter min mening.

Jada, jeg kan også legge sammen to og to, og regner sannsynligheten for at trådstarter har Testosterone Enanthate som rimelig stor.

Svarene trådstarter ser etter er;

"burde jeg kjøre østrogen blokk ved siden av?"
En ansvarlig og smart steroidebruker har alltid Anti-østrogener for hånden.

"Hvor lang tid tar det før testosteron virker?"
Testosteron Enanthaten din vil bygge seg opp i blodet fra første intramuskulære injeksjon og bruke en 4-5 uker på å oppnå fullkomne nivåer. Det vil si nok til at det virkelig sparker. Det vil uansett virke lenge før dette. Det er en prosess.

"Er pct viktig etter så kort kur?"
Man kan faktisk klare seg uten PCT med korte, milde og fornuftige kurer, men dette er for folk med snøring.
Nå har jo ikke du steroider som rekker til en kort kur, så hvis det blir noen typisk Test E kur på 8, 10, 12, 16 eller 18 uker bør du kjøre PCT.

"Hvor lenge er testo og anavar i kroppen, slår pct ut på prøver?"
Dette er så køddent å svare på at jeg står over denne gangen. Er en grunn til at bruk og testing i Sport er et jævla sirkus. Men hvis du er redd for militærtjenesten din burde du regelrett gi faen i hele kuren.
Mange av PCT stoffene vil kunne vises på prøver.



Sitat av Cloor Vis innlegg

Anavar er noe megapiss, dropp det i så ung alder.


Til pct anbefaler jeg i 4-5uker å kjøre .25mx L-dex(Arimidex) 100mg Clomid og 20mg Novla Hver dag.
Vis hele sitatet...

Anavar er da virkelig et potent og godt hormon.
Alle steroider burde for så vidt droppes i ung alder.

Og den PCT-protokollen der er way overkill. 100mg Clomid daglig for en mild kur? Nei fysj, for et dårlig råd.
PCT er alvorlige greier og kan fucke deg akkurat like mye som selve kuren. Trå varsomt.


Lurer på om jeg skal føde en stor steroidetråd her snart.
Huff, skyt 250 i 10 uker heller så kan jeg garantere bedre resultater av kuren