Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1097
Disse http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...=STRK:MEWNX:IT er på vei i posten,"Input: DV 12V 0.3A". Ble fortalt at hvis omformern jeg finner etterhvert gir 12v til viftene,så har det ikke noe å si hvor mye ampere den leverer til viftene? Stemmer dette?
Da input er 12v å 0.3A på disse viftene,så kan jeg fint bruke omformer som gir 12v,men for eks 7A?
Det er korrekt. Viften vil ikke trekke mer enn 0.3A.
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Det er korrekt. Viften vil ikke trekke mer enn 0.3A.
Vis hele sitatet...
Ah,skjønner,den trekker bare det som er oppgitt uansett hvor mye som går inn. Takk for svar.

Forresten,det går to ledere utifra viftemotoren bort til en kontakt som du ser i linken,skal dem klippes så jeg sitter igjen med kun de to utifra motoren?
Sist endret av Skade-skutt; 19. januar 2011 kl. 20:16.
Jepp, det kan du gjøre hvis du ikke trenger de. (Ofte brukt i pc..) De to trådene er svart:0v og rød:+12v.
Sist endret av woff; 19. januar 2011 kl. 20:25.
Ok,takk for innspill woff.
Overskuddsmateriell
Husk å passe på så vifta går rett vei, altså at pluss og minus er rett. Hvis ikke blir det feil belastning på lagerene inne i vifta.
Sitat av Bullhill Vis innlegg
Husk å passe på så vifta går rett vei, altså at pluss og minus er rett. Hvis ikke blir det feil belastning på lagerene inne i vifta.
Vis hele sitatet...
Hvis du får den vifta til å gå feil vei, kun ved å bytte polaritet, skal jeg spandere en burger på deg.