Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Er siden bra?
Ja! 19 67,86%
Grei nok 6 21,43%
dårligere en forventet 1 3,57%
NEI! 2 7,14%
Stemmegivere: 28. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  20 3332
Jeg og gusto- har nettop lansert filmanmelderen.com.

Denne siden handler om film, les omtaler, siste filmnyheter, eller bare diskuter på forumet.


Husk å ta å regg dere på forumet der og lag en post eller to, da blir meg og gusto VELDIG, VELDIG glad!
Sist endret av tore-; 28. januar 2002 kl. 16:24.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av tore-
... lansert filmanmelderne.com ...
Vis hele sitatet...
filmanmelderen.com. åhh kverulere kverulere
Hmh.. url'en funker ikke ? Kan hende det bare er internetten som suger max er på skolen..
Skal bli artig med en side dedikert til film og diskusjon rundt filmer osv
uhmm... url?
funker ikke... ikke i det hele tatt

filmanmelderene.com
filmanmelderen.com
filmanmelderne.com

prøvde de tre, ingen av dem var siden, så kan vi få litt oppklaring?

[EDIT: Fikset mindre skriveleif]
http://www.filmanmelderen.com/

siden så litt tom ut...
Better than thou.
Hvis du syntes den ser tom ut så har du et problem med browseren din tror jeg. Ser nemlig masse reviews og shit her jeg. Gratulerer gutter, har troa på at denne siden kan bli stor.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ser smooth ut dette
Kikka litt raskt gjennom menneh ser jo absolutt bra ut
Om ikke innholdet blir statisk, er jo dette en side mange vil returnere ofte til. Det var et behagelig layout, oversiktlig og fint.
Der var ett par dårlig formulerte setninger, men det finner en hos de store gutta også, så det ville jeg ikke tatt for tungt.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
tror tore var på syre mens han skreiv denne tråden det krydde jo av skriveleifer jeg har i alle fall editert den velkommen nyheten på siden.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
jeg var ganske trøtt skal jeg si dere
Husk å ta å regg dere på forumet der og lag en post eller to, da blir meg og gusto VELDIG, VELDIG glad!
Most impressive... Den siden fortjener å bli stor!
Fikk nesten lyst å skrive en anmeldelse eller tre.
Er det fritt frem for alle som ønsker å bidra?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
vel, ikke helt, men har du en omtale som vi anser som bra legger vi den ut i ditt navn
Neimen heisann! Meget bra, dette kan bli bra, ja! Lykke til videre
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
må bare få alle hekta på forumet som her på nff her er det jo VILT mange
Skal dere bare ha reviews av nye kinofilmer, eller blir anmeldelser av Oldies but Goodies også mottatt med glede og velsignelse? (Filmer ala Pulp Fiction, The Matrix, Jackie Brown, Full Metal Jacket und so weiter.)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av plumRad
Skal dere bare ha reviews av nye kinofilmer, eller blir anmeldelser av Oldies but Goodies også mottatt med glede og velsignelse? (Filmer ala Pulp Fiction, The Matrix, Jackie Brown, Full Metal Jacket und so weiter.)
Vis hele sitatet...
selvfølgelig. det er bare til å mail en av oss med omtalen og hvis den er bra kommer den ut. det som trengs er tittelen, sjanger, skuespillere, regi, lengde, karakter (1 - 6) og selve omtalen. og et bilde av coveret til filmen eller.no.
Hmm... Vi får se, jeg lover ingen ting...
Kan jeg se frem til en eventuell belønning? (Heder og ære intreserer meg heller lite)
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Dette kan jo bli ganske knall
Ser jo meget bra ut, stå på
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av plumRad
Hmm... Vi får se, jeg lover ingen ting...
Kan jeg se frem til en eventuell belønning? (Heder og ære intreserer meg heller lite)
Vis hele sitatet...
vel, siden er jo nettopp startet, og gryna ruller ikke akkurat inn, så det er heller uvisst.