Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3409
Hei

Pga min helsetilstand og kroniske smerter så går jeg på Targiniq. Begynte på oxycontin først som jeg gikk på i mange år. Å så fikk jeg forverring av min sykdom som gjør at jeg har smertene. Pluss forstoppelse. Jeg mente at det var sykdommen som kunnen til forstoppelsen, siden den gjorde at jeg følte jeg måtte på do hele tiden også. Niks, jeg måtte over på targiq. Jeg synes den ikke hjelper meg like mye med smertene å må ta mer av den for å holde ut, men da går jeg tom før tiden og får abstinenser som gjøre meg skikkelig syk. Jeg får ikke bytta tilbake igjen. Er det noen der ute som har peiling på dette? De skal jo ha samme innhold,...
er sliten nå og nervøs... snart er jeg tom igjen. Skriv gjerne på min innboks om du vil fortelle noe mere personlig. Jeg trenger virkelig hjelp!

Beklager at det er meget dårlig skrevet her, men jeg er kronisk syk. MS. Jeg er sliten frisk og psykisk i dag. Spør om det er noe du lurer på eller ikke forstår p
Sist endret av 1Princess; 27. november 2016 kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Opiater gir veldig treg mage. Du får kjøpt midler for dette på apoteket mener jeg.
Sist endret av AntonSR; 29. november 2016 kl. 00:23. Grunn: Skrivefeil