Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6909
Noen dyktige tegnere her som ønsker å utfordre seg selv litt med en idè jeg har til tattoo?

En stor litt eldre/tøff klokke (helst ligne på en gammel filmrull) på overarmen/skulderen
som viser at tiden går fort. (klokkeslettet skal vise tidspunktet jeg ble født)
ut fra klokka skal det komme gamle filmstriper med plass til tegne små bilder/datere hendelser i livet mitt
kronologisk som går skrått rundt/nedover armen. (kan fylle med litt noter rundt filmstripene)

Filmstripene skal gå over til "notestriper" med middels-store noter, gå en runde eller to på underarmen og
avsluttes oppå håndleddet.
(skal lett se det er noter)

På underarmen skal jeg ha Manchester United logo i svart/hvitt mellom notestripene, og på albuen skal jeg ha
Champions League logoen med hvite stjerner. (svartlegge rundt og inni logoen)


Kom gjerne med tips og forslag! spesielt til tattoveringsfyll


Alt skal være i svart/hvitt.

Manchester logoen: http://www.jagokaos.com/kaos/1394168...%20DESAIN).jpg (uten the red devils under)

Champions league logoen: http://www.radiokerry.ie/wp-content/...-wallpaper.jpg (kun den ballen av stjerner)
Sist endret av plexern; 14. mai 2014 kl. 19:24.
Ta med forslaget til en tatovør. En dyktig tatovør vil tegne for deg, det er en del av jobben deres...
hvorfor ødelegge tatoveringa med fotball tatoveringer som er blod Harry ?
Hørtes ut som en fet tattovering, noe jeg kunne tenkt meg selv, helt til fotballgreiene dukket opp.
Jeg ville helt klart henvendt meg til en tatovør, og ikke en tegner.
Primært fordi tegningen uansett må tilpasses av tatovøren - det er ikke bare å brette en tegning rundt en arm, proposjoner og streker må tilpasses formen.
Dernest fordi en tatovør også vet hvilke detaljer som blir pene. Dette er ofte ekstra kritisk med svart/hvitt. Små detaljer vil i løpet av kort tid enten forsvinne eller bare flyte sammen til en sort flekk. Se heller om du finner bilder/tegninger som viser litt hva du tenker, særlig når det gjelder utseendet på klokken, slik at tatovøren får et bedre utgangspunkt.

Jeg har selv en tatovering av en klatrende tiger, da fant jeg tre-fire bilder av tigre som klatrer oppover trestammer slik at vi kunne få plassering av beina og formene riktige. Tatovøren gjorde likevel noen tilpassninger, bl.a. er klørne forstørret, slik at detaljene ble tilpasset tatovering.