Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1161
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke om jeg har overhørt feil av en samtale, men er det riktig at det har kommet en ny type xanax, altså samme virkestoff, men nye hvite xanax piller (norske)?
jaha? Hvilken leverandør snakker vi om da?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2mg Aristo xanax
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om ikke er det snakk om 3mg depot xanor
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett Aristo 2mg xanax i Norge i år, men disse er ikke norske men smuglet inn i landet.

Er vel bare Pfizer xanor vi har her til lands så langt jeg vet.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
U94 står det på pffizer sine i Norge og flere andre steder i verden. Xanax vet jeg ikke om det står på de i noen land lengre, selv om de blir hentet direkte fra apoteket. I USA er det grønne og gule og en hvit type som blir mest utskrevet, ONAX finnes også.. husker ikke hva som står på den andre, men er en G ihvertfall. Forøvrig finnes det qualitest sine med 2090 trykk på, Sandoz med sine GG249 og da har jeg nevnt 6 forskjellige typer xanor, listen er lang- og skal vi nevne andre former enn de avlange så kommer ksalol fra galenika, upjohn90 1mg fra pfizer, men nå må jeg gi meg.

Uansett er ikke dette noe man får på norske apotek meg bekjent. 99% er smuglet eller lagd her til lands.