Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 892
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en smertefull infeksjon, så de siste dagene har jeg tatt jeg 1g paracett, 600mg ibux, og 50mg kodein hver 3 time ca. I løpet av de siste 24 timene har jeg spist 375 mg kodein.

Da smertene jeg har ikke blir lindret har jeg skaffet litt Oxycodone Actavis 5mg og Oxycontin 10mg depottabl. Jeg bare lurer på om jeg trygt kan spise en av disse tablettene? Evt kombinere det med ibux eller paracett?

Jeg har tatt 50 mg kodein for 2 timer siden.

Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg har anskaffet dette fra det svarte markede, så kan ikke rådføre meg med legen min om dette.
Meld til legen at du ikke har adekvat lindring. Du får tramadol evt oxynorm. Slipper å kombinere også dersom legen forordner
Det er en enorm påkjenning for leveren din med den mengden Paracet og Ibux. Jeg skal ikke uttale meg om opiatene, men jeg råder deg til å drite langt faen i det.
Kontakt legen og få bedre knark der. Alt annet er tull. Spar pillene til en annen gang og bruk dem til rus i stedet. Er du sjuk, så kontakt legen og få noe annet som funker.