Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5601
Så som du kanskje vet så har ikke vi 'writere' fått tildelt noen som helst vegg siden det ble vedtatt i kommune styret for over et år siden.

Så jeg har tenkt ut en plan, den går flere veier.

Jeg skal, atter en gang..kontakte kommunen på mail og be/spørre om hvorfor/når vi skal bli tildelt en vegg. (Vi får åpenbart ikke velge..)
-
Om de nå denne gangen skal slutte å svare mail som de har gjort før..vil jeg gå til media, anonymt. (Jeg velger å gå ut anonymt fordi navnet mitt står på forskjellige lister, og vegger..)

Hvis ikke dette funker i det heletatt, så kan vi jo bare ta en vegg..
Sist jeg snakket med Tromsø kommune anngående firvegger, kunne de fortelle at de ikke hadde oversikt over hvor de kunne sette opp vegger eller hvem i kommunen som skulle ha ansvaret osv.

Jeg tror Tromsø har en del å lære fra hvordan Bergen håndterer frivegger, kanskje noe du kan snakke med media om..

Anbefaler forresten denne podcast'n fra tidligere i år: Finnvegg.no & freakfest graffiti
Trådstarter
5 1
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Sist jeg snakket med Tromsø kommune anngående firvegger, kunne de fortelle at de ikke hadde oversikt over hvor de kunne sette opp vegger eller hvem i kommunen som skulle ha ansvaret osv.

Jeg tror Tromsø har en del å lære fra hvordan Bergen håndterer frivegger, kanskje noe du kan snakke med media om..

Anbefaler forresten denne podcast'n fra tidligere i år: Finnvegg.no & freakfest graffiti
Vis hele sitatet...
Ja, det skal jeg notere. Kom gjerne med flere innspill jeg kan komme med da jeg skal kontakte media!

- Hører på podcasten nå.
Er det ikke bare å ta kontakt med Jens?

Enten via facebook, eller ringe han?

https://www.facebook.com/jens.j.hjort
Tlf: 975 12 123 (Ja, det er faktisk hannes nr)
Trådstarter
5 1
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er det ikke bare å ta kontakt med Jens?

Enten via facebook, eller ringe han?

https://www.facebook.com/jens.j.hjort
Tlf: 975 12 123 (Ja, det er faktisk hannes nr)
Vis hele sitatet...
Fikk mail av kommunen i dag.
De har funnet en adresse, som er følgenede: https://www.google.no/maps/@69.65542...AaVTdzi8vA!2e0

Jeg vil anbefale kommunen å ta i bruk denne veggen.
Den egner seg svært godt + den er ikke så langt unna sentrum!
Sitat av feaguer Vis innlegg
Fikk mail av kommunen i dag.
De har funnet en adresse, som er følgenede: https://www.google.no/maps/@69.65542...AaVTdzi8vA!2e0

Jeg vil anbefale kommunen å ta i bruk denne veggen.
Vis hele sitatet...
Jeg også.
Det må være den gyseligste fargen på noe bygg på hele øya.
Er det bygget nå frivegg?
Hele?
Er flere plasser i Tromsø hvor man kan male "lovlig" altså uten å bli forstyrret og det er flere som har malt der før uten at det har blitt noen klager
Pm vist du vil vite forskjellige plasser man kan male i Tromsø.
Jeg ønsker å få dokumentasjon på at disse veggene er lovlige, slik at jeg kan legge de til oversiktskartet på finnvegg.no:

Lovlige vegger i Norge - Oversiktskart med kilder
Trådstarter
5 1
Sitat av enger Vis innlegg
Er det bygget nå frivegg?
Hele?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke ennå.
Men jeg skal melde i fra når det skjer!
(Ja, hele bygget blir fritt å male på.

Sitat av cracklab Vis innlegg
Er flere plasser i Tromsø hvor man kan male "lovlig" altså uten å bli forstyrret og det er flere som har malt der før uten at det har blitt noen klager
Pm vist du vil vite forskjellige plasser man kan male i Tromsø.
Vis hele sitatet...
Ja, takk!

Sitat av Turbolego Vis innlegg
Jeg ønsker å få dokumentasjon på at disse veggene er lovlige, slik at jeg kan legge de til oversiktskartet på finnvegg.no:

Lovlige vegger i Norge - Oversiktskart med kilder
Vis hele sitatet...
Jeg skal sende deg en pm når jeg får alt på svart og hvitt!
Skal snakke med kommunen igjen på Mandag, over tlf.
(Jeg er foresten ruptured vagina, har bytta navn)
Sist endret av feaguer; 22. august 2014 kl. 17:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
5 1
Snakket med kunst-rådgiveren i Tromsø for ett par dager siden, han kunne fortelle meg at vi kan forvente en klar frivegg-innen en 2-ukers tid på angitt adresse.

Vil så klart si ifra når den offisielt er lovlig, med lenker og diverse.
Gled dere!
Gratulerer Tromsø!
Sitat av feaguer Vis innlegg
Snakket med kunst-rådgiveren i Tromsø for ett par dager siden, han kunne fortelle meg at vi kan forvente en klar frivegg-innen en 2-ukers tid på angitt adresse.

Vil så klart si ifra når den offisielt er lovlig, med lenker og diverse.
Gled dere!
Vis hele sitatet...
Godt jobbet!

Gleder meg til å kunne legge til en ekstra lokasjon på kartet!