Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1533
Hei!
Har her en PS3 som ikke vil koble seg opp til TV'en. Den har koblet seg opp vanlig både hjemme og søster nr 1 sin TV, men vises ikke her. har prøvd å resatt innstillingene på den (holde inne av/påknappen) uten hell...

har ikke scart kabler her foreløpig. noen tips mottas med stor takk! KP til den som får det til!

Har og prøvd å dratt ut powercable i 30 sek.

Flytt gjerne tråden om den er ugyldig plasssert

ingen svar?

ingen? virkelig? hjalp ikke søke på forumet. noen ps3 folk må jo se dette
har samme problem med xboxen min, bilde viser på tver med 1080p men viser ikke på 1080i lenger..
Funker andre ting, som PC eller lignende? Kan være defekt hdmi input på tven.

Annen kabel må også testes
Alt fungerer nå! koblet direkte inn i TVen, uten noe forsterker osv. så resatte jeg skjerminnstillinger. usikkert med xbox though. tror det er det samme prinsippet? noen som kan forsikre meg om jeg har rett/feil?
Sitat av ssindreb Vis innlegg
Alt fungerer nå! koblet direkte inn i TVen, uten noe forsterker osv. så resatte jeg skjerminnstillinger. usikkert med xbox though. tror det er det samme prinsippet? noen som kan forsikre meg om jeg har rett/feil?
Vis hele sitatet...
Resette skjerminstillingene på xbox funker greit det og, løste problemet mitt med VGA.
hvordan gjør ei de? klarer ikke å restette med rb og y..
Sitat av SeaJagermeister Vis innlegg
hvordan gjør ei de? klarer ikke å restette med rb og y..
Vis hele sitatet...
Tja på PS3 resetter man ved å holde inne påknappen til det piper, er det samme med Xbox kanskje?
Funker ikke å holde inne påknappen
Hold Y og skyteknappen (for fps spillere ) samtidlig som du skrur på konsollen, så skal det resette seg.
Funker ikke for meg..
Sitat av SeaJagermeister Vis innlegg
Funker ikke for meg..
Vis hele sitatet...
Fant denne Funket fint for meg.
Funker forsatt ikke for mei.. noen andre tips?