Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1373
Heisann, strømmen gikk og når jeg skulle skru på den stasjonære pc'en min igjen kommer den ikke inn på brukeren.
"The User Profile Service failed to logon. User profile cannot be loaded"

Bruker "Asus M4A87TD/USB3 Motherboard"

Prøver nå å komme meg inn i sikkerhetsmodus, men finner ikke ut hvordan.
Ifølge guiden til microsoft må man trykke f8, men da kommer jeg inn på en boot menu.
Jeg har søkt meg rundt en del og funnet noen med samme problem, som sier at det er f5 for dem med Asus, men dette fungerte heller ikke.
Jeg har prøvd alt fra f1-f12 uten å komme inn i sikkerhetsmodus. Har også prøvd de knappene som er listet på oppstart, men dem fungerer heller ikke. Noen som har noen forslag?
Sitat av haakz Vis innlegg
Heisann, strømmen gikk og når jeg skulle skru på den stasjonære pc'en min igjen kommer den ikke inn på brukeren.
"The User Profile Service failed to logon. User profile cannot be loaded"

Bruker "Asus M4A87TD/USB3 Motherboard"

Prøver nå å komme meg inn i sikkerhetsmodus, men finner ikke ut hvordan.
Ifølge guiden til microsoft må man trykke f8, men da kommer jeg inn på en boot menu.
Jeg har søkt meg rundt en del og funnet noen med samme problem, som sier at det er f5 for dem med Asus, men dette fungerte heller ikke.
Jeg har prøvd alt fra f1-f12 uten å komme inn i sikkerhetsmodus. Har også prøvd de knappene som er listet på oppstart, men dem fungerer heller ikke. Noen som har noen forslag?
Vis hele sitatet...
Skru pcen av og på et par ganger med å bruke "knappen" du vil da få spørsmål om sikkerhetsmodus
Trådstarter
At jeg ikke tenkte på dette! Takk skal du ha
Spam f8 knappen nonstop.

Edit luraguttn: Vil du ikke få spørsmålet om du ønsker å starte windows vanlig eller om du ønsker å kjøre noe oppstartsverktøyrepperasjonellernoelignende?
Sist endret av SinHazzard; 17. oktober 2013 kl. 14:42.