Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1153
http://www.youtube.com/watch?v=isjg9O7ifwM the dark shadows kommer 11 mai tror jeg eller no , tenker det er den første bra vampyrfilmen på lenge i motsettning til vegan-cullen og twilight bull**** sorry ( no offence til twilight lovers) men jeg gleder meg virkelig til denne perfekt komboen av
humor- jhonny- tim b- og vampyr generen,
noen andre som har ventet lenge på dette?
Tim Burton + Danny Elfman + Johnny Depp
Må si at jeg egentlig er ganske lei den trioen, men denne filmen virker morsom og underholdende. Ikke en typisk vampyrfilm, så det blir spennende å se! Jeg gleder meg til den kommer på kino
ser fram til. er møkka lei twillight nå.
gleder meg til "varm bodies" ser jo ut som en verre film en twilight, samme dritt plottet, basert på en bok og fra studioet som lagde twilight filmene <3

http://media.tumblr.com/tumblr_ltxyz5LcdF1qcsn3b.jpg

kan jo legge til at jeg ikke var seriøs og at jeg gruer meg til varm bodies bølgen kommer, fordi boka har mange fans og de kommer til og oppføre seg som twilight jentene gjorde da filmene kom ut...
Må ærlig si at jeg ikke har blitt plaget det minste med twilight. Jeg liker ikke filmene, men har aldri hatt noen ubehageligheter med fansen. Så annet enn å ha blitt med på kino for å se toeren har det vært lite å sette fingeren på. Hvorfor blir dere så irriterte over disse filmene?
Sitat av murloc Vis innlegg
Må ærlig si at jeg ikke har blitt plaget det minste med twilight. Jeg liker ikke filmene, men har aldri hatt noen ubehageligheter med fansen. Så annet enn å ha blitt med på kino for å se toeren har det vært lite å sette fingeren på. Hvorfor blir dere så irriterte over disse filmene?
Vis hele sitatet...
jenter som presenterer på powerpoint i klassen i forhold til en oppgave, eller facebook statusoppdateringer og genrell krangling om gutta i den filmen der
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Tim Burton er konge. Johnny Depp er konge. Og den kommer ut på bursdagen min. Skal ses.
Sist endret av Kognito; 26. mars 2012 kl. 15:41.
Trådstarter
10 0
nei altså har ikke kjempe problemer med twilight i den grunn bare plottet, fansen og de unødvendig timene på skolen hvor vår twilight elskende lærer tvang oss til å se en'er + to'er før skole slutt... det har mildt sagt satt sine spor