Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 699
Sånn går det når man laster ned musikk med eMule i stedet for skikkelige releases, men jeg sitter nå med hele "Ferry Corsten - L.E.F." som en enkelt MP3-fil. Jeg håper slike blir nuka i gode releasemiljøer, men det er ikke poenget mitt.

Jeg vil ha den delt opp, og jeg vet jeg kan decode den til wav og så gjøre det med sndrec32.exe for så å encode alle filene igjen, men for noe styr! Finnes det noen freeware/opensource programmer jeg kan gjøre dette relativt enkelt med?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg har sett flere ganger at slike filer kommer med en cue file f.eks, dersom man åpner denne filen istedet vet den hvor sporene er og man kan bla igjennom sporene med den player som passer til.

Dette gjaldt dog monkey audio.
Det er helt sikkert bare å google mp3 splitter for å finne dugende programvare til å gjøre det med.
Sykt word.
Pantheon's Avatar
Trådstarter
Den kom sikkert slik originalt, men så har den retarden som har eMulet den ikke visst hva det var, og bare putta MP3-fila i .rar fila.
Audacity er et gratis lydredigeringsprogram som er enkelt å lære.
Gratis download
Sist endret av Lec-Z; 23. oktober 2007 kl. 12:55.
Audacity er nok det beste valget.

Men husker at jeg drev å endret på en lydfil med den greien som er innebygd i windows, fra WAV, til MP3, og frem og tilbake noenganger, og den funker helt fint.