Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1206
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei, røyket en gram på bong eller mer daglig i 10 år. ble lei så tok 1 års pause. når jeg røyker nå merker jeg nærmest ingenting. har prøvd med sortings, keef og weed. kompiser blir fjerne på det jeg har ordna, men ikke jeg. prøvde også med brownies. spiste 2 gram alene. merket bitte litt kribling i kroppen men ellers ingenting

er det noen som har opplevd det samme?? hvordan er dette mulig??
Går du på medisiner?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nei ingen medisiner.
Kan det være at du har en forventning som ikke blir møtt og at de ikke har røyka i 10 år med bong? Har du aldri merka at hvis du røyker med bong så er nytteløst å skulle røyke en joner etterpå?
Ingenting med forventninger å gjøre hvis han ikke kjenner noe jævli heftig når han spiser 2g.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Ingenting med forventninger å gjøre hvis han ikke kjenner noe jævli heftig når han spiser 2g.
Vis hele sitatet...
Nei godt poeng, hva tror du det kan være? Jeg tenkte det kunne være dritthasj, men så var det jo flere batcher.
tror det er noe jævli galt med TS

Aner alt for lite om sånt til å mene noe fornuftig.
Noe hemmer reseptorene hans ? Nei aner ikke altså
Sist endret av KnutAnkhAton; 16. januar 2021 kl. 17:12.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekk ut amneszia haze stemp/merke,, bra
Hvis ikke en god Amnezia Haze funker, er det bare å legge opp.
Røyker du rent eller med tobakk?