Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1037
Hei. For noen dager siden så røyket og jeg 3 andre kompiser grønt, (mango fra india eller noe sånt)
Vi tok omtrent 0,6gram på deling. Vi røyka det så merket vi at vi måtte smile og
blei skikkelig i god humør hele gjengen. Men plutselig blei det bare kraftigere og kraftigere! Jeg har aldri røyka brunt eller grønt noengang før Men dette var akkurat samme opplevelsen når man drikker flere liter med sprit og ikke sovner men holder seg våken! Det gikk så sykt rundt for alle sammen.. Ingen sa noenting vi bare lå på bakken og var helt borte og kvalme. Stashet var ikke sticky, ganske tørrt og kompakt, Luktet ikke så veldig.. Ganske hvitt.. Muligens blandet med ett eller annent rart men det er jeg usikker på. For dealeren er ikke en god kompis liksom,

En av oss 3 har røyka masse før og sa at dette var enten blandet med et eller annent eller så er det bare sykt mye THC i det, Men vi tok jo nesten ikkeno da! 0,6 på deling er jo ikke så altfor mye! Jeg digga følelsen hvor vi bare satt og snakka / lo og hadde det fett og ikke fallt altfor mye ned i rusen.. Blir man så wasta av grønt tilvanlig?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Om det er bra greier ja, du sier jo selv at du aldri har prøvd det så jeg ser at du ikke har noe grunnlag til sammenligning.

Man får ofte lavt blodtrykk når man er oppreist når man har røkt, i tillegg så rapporterer flere å bli kvalme om de får i seg for mye.
Dette er helt vanlige effekter av cannabis, noen får ofte kraftigere opplevelser også: hallusinasjoner etc.

case closed, vi har nok cannabistråder som diskuterer selve rusen, søk.