Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2724
Hei. Jeg har bare ET lite spørsmål. Er det noen som har noen som helst erfaring med Opium?
Fint om de av dere som faktisk har prøvd , kunne uttalt seg litt om hvordan det er og føles osv.

På forhånd, takk
Sitat av lolkeen
Hei. Jeg har bare ET lite spørsmål. Er det noen som har noen som helst erfaring med Opium?
Fint om de av dere som faktisk har prøvd , kunne uttalt seg litt om hvordan det er og føles osv.

På forhånd, takk
Vis hele sitatet...
Har erfaring ja. Jeg og en venn kjøpte 2g råopium. Hvis det er råopium du får så brekk av ca en 0.1 - 0.2 hver gang og rull det til en liten ball mellom fingrene. Legg det så opp i bongen eller pipa di og røyk det. Du trenger ikke tobakk sammen med ballen, men en jeg kjenner røyka det sammen med shitt og han fikk mye bedre effekt enn det vi fikk.
Vi ble bare utrolig slappe. Fikk for meg at jeg skulle spise ca en 0.3 ettersom jeg ikke orka å røyke mer av den. Endte bare opp med magesmerter.

Vi ga 400kr for grammet btw.
Okei, så du ble bare slapp altså? Det er jo chill det?
Farmor hadde flust av opiums valmuer i hagen før, prøvde engang å tørke de oppned på stilk!
tok 7-8stk og kokte opp i vann og drakk det med noen kompiser!
funka som faen det
ble kjempeslapp og alt var BRA!
vi gikk for å kjøpe mat etterhvert, men det var vansklig å bestemme seg hva vi skulle spise, for ALT så så FOR godt ut...
jeg kan godt skjønne at folk blir avhenig av slikt!
men morro var det da
Mange år siden dette. Røykte det på høy varme og inhalerte røyken via et rør i munnen. Ble god og slapp, fikk en slags "stein" følelse men ganske annerledes enn cannabis. Avslappet i kroppen.. Behagelig, men hadde ganske mye oppover-dop i kroppen til at jeg kan yte stoffet rettferdighet i min omtale av det.
Sitat av lolkeen
Okei, så du ble bare slapp altså? Det er jo chill det?
Vis hele sitatet...
Ble for det meste bare slapp ja. Alt i alt en ganske skuffende rus i forhold til hva jeg forventet, men det kan ha hatt noe med inntaksmetoden vår.
Vi skulle kjøpe mat på Shell klokka 4 om natta og alle trærne var blå. Det var ganske merkelig. Var nå i sommer. Ikke kjøp opium, kjøp heller knips.

Knips (exstacy) er det eneste som har levd opp til forventningene mine. Utolig digg
Har riktignok ikke prøvd lsd og slikt, men tror det overgår forventninger så tør derfor ikke å ta det.
OT:
Sitat av murloc
Synes du går litt langt i å anbefale stoff her.
Vis hele sitatet...
hva er det for noe å si? Hvis du misliker at folk diskuterer, positiv/negativt om dop, vil jeg nesten si at du henger på feil subforum. Han beskriver det bare, du som tolker det som anbefaling,
Sist endret av Jumbo; 2. september 2007 kl. 20:17.
Sitat av Jumbo
OT:


hva er det for noe å si? Hvis du misliker at folk diskuterer, positiv/negativt om dop, vil jeg nesten si at du henger på feil del av dette forumet.
Vis hele sitatet...

Err.. unskyld meg. Jeg synes kansje du skal roe litt ned her. Jeg er meget posetivt instilt til og diskutere rundt narkotika. Og jeg leser på dette forumet nesten hver dag. Du har misforstått helt lille venn. Når noen sier "du bare MÅ prøve extacy" etc. Så brytes forumreglene.

Det var poenget i min post.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av murloc
Err.. unskyld meg. Jeg synes kansje du skal roe litt ned her. Jeg er meget posetivt instilt til og diskutere rundt narkotika. Og jeg leser på dette forumet nesten hver dag. Du har misforstått helt lille venn. Når noen sier "du bare MÅ prøve extacy" etc. Så brytes forumreglene.

Det var poenget i min post.
Vis hele sitatet...
OT: Og når noen bryter forumreglene skal du bruke rapporteringsknappen, å syte om det i tråden er et like stort regelbrudd.
Sitat av Dodecha
OT: Og når noen bryter forumreglene skal du bruke rapporteringsknappen, å syte om det i tråden er et like stort regelbrudd.
Vis hele sitatet...

gjorde jo nettop d da...

Og sa desuten ikke noe mer en at jeg mente tråden var litt på avveier. Sa ingenting om regelbrudd før jeg svarte på hvorfor jeg hadde skrevet det. Og da var allerede regelbruddet rapportert inn. Kan ikke se at jeg har gjort noe galt. Men anyways sorry hvis det virket slik da.

Trippa: sorry var ikke meningen og føre tråden of topic på denne måten, men måtte svare for meg Har ikke væt ment som klaging på noen måter.
Sist endret av murloc; 2. september 2007 kl. 22:09.
Sitat av murloc
gjorde jo nettop d da...

Og sa desuten ikke noe mer en at jeg mente tråden var litt på avveier. Sa ingenting om regelbrudd før jeg svarte på hvorfor jeg hadde skrevet det. Og da var allerede regelbruddet rapportert inn. Kan ikke se at jeg har gjort noe galt. Men anyways sorry hvis det virket slik da.
Vis hele sitatet...
Fint om dette ikke blir gjort om til en klagetråd
Sitat av Trippa
Har erfaring ja. Jeg og en venn kjøpte 2g råopium. Hvis det er råopium du får så brekk av ca en 0.1 - 0.2 hver gang og rull det til en liten ball mellom fingrene. Legg det så opp i bongen eller pipa di og røyk det. Du trenger ikke tobakk sammen med ballen, men en jeg kjenner røyka det sammen med shitt og han fikk mye bedre effekt enn det vi fikk.
Vi ble bare utrolig slappe. Fikk for meg at jeg skulle spise ca en 0.3 ettersom jeg ikke orka å røyke mer av den. Endte bare opp med magesmerter.

Vi ga 400kr for grammet btw.
Vis hele sitatet...

Funker det bedre eller dårligere enn smekk? Har røyka smekk, både strødd over mekket og reint i sølvfolie med rør i munnen. Det funker iallefall noe jævlig.
Jeg hadde tilgang på opium en stund for noen år siden, men pleide da "jage dragen", altså røyke det på folie slik som heroin. Jeg ser ikke helt hensikten av å legge det i noe slags mekk, det kan røykes fint alene. Men en joint eller to etterpå er ikke å forakte.

Får vel bare legge til en liten formaning om forsiktighet: Råopium har rykte på seg for å være like avhengighetsskapende som herion. Om det er det vet jeg faktisk ikke, men veldig avhengighetsskapende er det i alle fall. Så vær ansvarlig og pass på.
Sitat av g3tl41d
Funker det bedre eller dårligere enn smekk? Har røyka smekk, både strødd over mekket og reint i sølvfolie med rør i munnen. Det funker iallefall noe jævlig.
Vis hele sitatet...
Hva er smekk? Minus?
Sitat av rbt
Hva er smekk? Minus?
Vis hele sitatet...
Smack er kallenavn på heroin iaffal, så tipper det er det han mener.
Sitat av rbt
Hva er smekk? Minus?
Vis hele sitatet...
Smekk er heroin. Synes det høres så jævlig ut å si heroin.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
råopim er svert avhengighetsskapende. Dette har jeg førstehåndserfaring med så jeg vet hva jeg snakker om. Det øker rusen av det meste betraktelig så hva dere enn gjør så røyk det ansvarlig!

Edit: Skrivefeil pga jeg loker litt
Sist endret av tomdebong; 10. november 2007 kl. 20:24.
Opium er mye svakere enn heroin, smack. Du kan røyke opium på sølvfolie akkurat som heroin, men virkningen er svak for en som er vant til heroin.

For å svare kommentarer noen kanskje har om hvor sterkt/godt det ene eller andre er, så presiserer jeg at jeg snakker om gjennomsnittlig heroin og gjennomsnittlig opium.

Og cannabis øker effekten av opiat-rus. En blir mer heroin,morfin el opiumstein av å røyke cannabis oppå.