Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1502
driver en del med twitch streaming, men nå er jeg på folkehøyskole.

problemet er at veggen er veldig lytt, og det er stille tid etter klokka 22.00

har allerede fått nattevakt på døra 4 ganger.

noen tips til hvordan jeg kan ungå at folk hører meg, men samtidig prate?

kveldsmaten er klokka 20:00 og er ganske kjipt å streame tidlig på kvelden og avslutte streamen før 22:00.


noen ideer?
Har du ikke noen volumkontroll på mic, slik at du kan snakke relativt lavt? Tror det blir vanskelig å lydisolere hvis du ikke eier dette rommet selv.
Du kan se om du finner et par litt store "saccosekker" de spiser mye lyd. Kanskje putte en eller begge foran døra?
Madrassen, med sengetøy rundt, skaper ganske isolerende effekt. Enten foran døren, evt bak pc skjermen oppå pulten, mot veggen du snakker om. Det er veldig bra!

Ooog, evt madrassen bak deg.
Kjøp en eller to superbillige madrasser på finn.no som du skjærer til og lager en "boks" stor nok til å romme pc og deg selv. Boksen skal selvsagt være åpen, optimalt sett bak ryggen din.

Har flere hip-hop kompiser som brukte slike løsninger da de spilte inn låter i studioet aka gutterommet.