Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2705
Hei

Skal til Florida om to måneders tid og besøke kusinen min som går på college. Vi har planer om å dra masse på byen når jeg kommer dit, og i den anledning trenger jeg legitimasjon som viser at jeg er gammel nok til å drikke, altså 21 år gammel.

Kusinen min er heller ikke 21, men hun bestilte et fake førerkort fra en kinesisk nettside som nå er lagt ned. Jeg søkte litt rundt på nettet og fant frem til denne nettsiden http://www.souvenirids.com/ Er det noen som har noen erfaringer fra denne nettsiden eller har noen lignende sider å anbefale? Eller er det noen som har bedre ideer eller erfaringer når det kommer til å komme seg inn på utesteder når man er under 21 i USA?

Er fullstendig klar over hva konsekvensene er for å bruke falsk legitimasjon i både dette landet og USA, så er ikke ute etter en moralpreken. Kan også nevne at jeg er gammel nok til å drikke i dette landet.
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Ikke moralpreken men var i statene for en del år tilbake.
Skulle stikke ut på byen og til min store overraskelse leier faktisk mange utesteder politi for å sjekke legg i døra, så jeg ville vert forsiktig.

Dørvakter bruker å være trent på å spotte falsk ID siden uteplassen er ansvarlig og kan straffes.
Her i Daytona Beach er det merkelig nok to maater aa komme seg inn paa nattklubber. Om du er over 21 saa betaler du $10 og faar et band rundt haandleddet. Om du er under 21 men over 18 betaler du $20 og faar et stempel eller et kryss. Du maa vise haanden naar du skal kjope drikke slik at de ser om du har stempel eller baand. Jeg er selv bare 19 men kommer inn de fleste stedene. Stempelet vaskes lett vekk paa doen. Vet ikke om det er saann i resten av Florida tho.
Sist endret av Bmariuz; 28. januar 2013 kl. 04:02.
Trådstarter
30 3
Takk for svar. Hva hjelper det å vaske av stempelet? Du mangler jo fortsatt båndet for å få kjøpt drikke. Jeg skal faktisk til Daytona Beach og UCF. Er 19 selv så kanskje vi sees
Paa Razzles, 509 og Traders' har ikke brydd seg om du har baand til naa ivertfall. Saa lenge du ikke har stempel eller kryss paa haanden saa faar du nok kjopt drikke.
Kan ogsaa legge til at det er noen nordmenn som gaar paa skole her. Ca 80 stykker bare i Daytona saa du skal ikke se bort i fra at dere moter paa noen av oss Om du trenger noe info om Daytona saa er det bare aa sende meg en melding i inboksen
Sist endret av Bmariuz; 28. januar 2013 kl. 05:55.
Da jeg var i usa kom jeg i snakk med en av dørvaktene på et utested. Han fortalte da at det var veldig utbredt med bonus ordning når de tok falske legitimasjoner. Han hadde jobbet i forsjellige delstater rundt om, og alle hadde denne ordningen.

Så jeg personlig ville vært meget forsiktig med falsk id vi jeg var ts.
▼ ... over en uke senere ... ▼
http://kimsnovelty.com/ søk på youtube så ser du folk som bruker det Hørt at det var noe verdens beste fake IDer