Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1005
Trenger og finne igjen en messengerlogg, men personen har blokkert meg. Finnes det noen måte og finne dette fremm? Det vill si at jeg regner med personen har blokkert, for plutselig er hele loggen borte og finner kunn de nyeste meldingene. Har logg fra flere år tilbake som jeg virkelig trenger i en sak.
På facebook?
Trådstarter
50 1
Stemmer
Hvis du går på instillinger kan du hente ut samlet data fra facebook helt tilbake til registreringsdato, men i disse står det vel ikke hva som ble skrevet/sagt, om jeg husker rett. Syns å huske at det gjorde det på enkelte (av en eller annen grunn) men det er verdt ett forsøk.

Du kan alltids ta kontakt med dem og be om en utlevering av data, de kommer helt sikkert til å kunne bistå. Hvorfor er meldingene borte? De skal være lagret; prøv å logg inn via desktop, da skal det være lagret under alias «Facebook-bruker». Er de gamle?
Trådstarter
50 1
Er fra et par år tilbake og jevnlig fremm til nå, vet ikke hvordan logg har blitt borte. Skulle nylig sende personen en melding og da var loggen helt borte. Jeg trodde han hadde blokert og laget ny profil, men da måtte jo personen også ha sendt ny venneforspørsel også, noe som ikke har blitt gjort.
Fremdeles veldig rart at de forsvinner, har du sett under «meldingsforespørsler»?
Trådstarter
50 1
Ja, finner ikke igjen noen steder...