Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2456
Heisann, jeg kommer stadig over disse testo-boostere som man kan kjøpe i div gymsjapper på nettet. De inneholder flust av ingredienser visstnok som skal hjelpe på økt mukselvekst/høyere testo.

Er absolutt alle disse bare scam, eller funker dem bittelitt? Noen med evt erfaring her?
Alt er scam. Dessuten; om du ikke ligger under referansenivået og har gjennomsnittlig test vil du føle null forskjell om du øker test litt, til og med om du har test som er 2 ganger grensen til hva en kan produsere naturlig er det så godt som null merkbar forskjell. Er først når du øker til 5-10x at du merker forskjell, hilsen en som tilfører test med sprøyte.
Trådstarter
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Alt er scam. Dessuten; om du ikke ligger under referansenivået og har gjennomsnittlig test vil du føle null forskjell om du øker test litt, til og med om du har test som er 2 ganger grensen til hva en kan produsere naturlig er det så godt som null merkbar forskjell. Er først når du øker til 5-10x at du merker forskjell, hilsen en som tilfører test med sprøyte.
Vis hele sitatet...
Har vurdert vanlig test med sprøyte, men føler det er bortkasta, eller? Jeg er i himmelen så fort jeg er i cyclen, men så fort jeg er av, så er jeg så å si til start igjen. Tenker om en først skal bole, så boler man livet ut, ikke cycle noen få ganger hvert 2-3 år.

Regner med du har bolet over en lengre periode?
Sist endret av cansas; 18. november 2020 kl. 18:55.
Kamerat.
Jeg skumma over trådhistorikken din nå og du har oppretta i alle fall tretten tråder (noen av de er sletta) som åpenbart handler om hormoner. Testo-bosters, testosteronkurer, måle testorsteronverdier, kosttilskudd for å øke testosteron, you fucking name it. Godt mulig det var noen flere som jeg overså, og jeg mener å erindre at du har hijacka en del pågående diskusjoner med hormongnålet ditt, men jeg gadd ikke å lete mer. Det eksakte omfanget er ikke så viktig: Poenget mitt er at dette har gått et par steg forbi det nevrotiske for lenge siden og nå begynner det å minne mer om tvangstanker.

Kom igjen. Ser du at du har en alvorlig hangup et sted? Det er usunt nok å være opphengt i å tukle med hormonene sine i seg selv, men spørsmålene du stiller avslører gang på gang at du ikke kan noe særlig om emnet. Du er altså fullstendig oppslukt av hormonbalansen din og er tilsynelatende villig til å prøve det meste for å endre på den - til tross for at du altså mangler den mest grunnleggende fagkunnskap til å vite hva du i såfall burde gjøre med den! Det er en veldig ekkel kombinasjon. Hormonbehandlinger havner litt i samme gate som høyspent strøm og fluorkjemi: Det kan gå bra en stund, men hvis du ikke vet hva du driver med er det bare et spørsmål om tid før du kvester deg selv fullstendig på spektakulært og smertefullt vis.

Det er ikke hormonene dine som er årsaken til de største problemene dine, det er ett eller annet som sitter i skallen din. Det må du se til helvete å ta tak i før du ender opp akkurat der.
R.i.p 23.04.2021
Gaba øker hgh i kroppen på samme måte som ghb øker hgh. Så en studie der dem spiste 13g gaba og økte hgh med 400% skal se om jeg finner den studien så får u lenke
Trådstarter
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Kamerat.
Jeg skumma over trådhistorikken din nå og du har oppretta i alle fall tretten tråder (noen av de er sletta) som åpenbart handler om hormoner. Testo-bosters, testosteronkurer, måle testorsteronverdier, kosttilskudd for å øke testosteron, you fucking name it. Godt mulig det var noen flere som jeg overså, og jeg mener å erindre at du har hijacka en del pågående diskusjoner med hormongnålet ditt, men jeg gadd ikke å lete mer. Det eksakte omfanget er ikke så viktig: Poenget mitt er at dette har gått et par steg forbi det nevrotiske for lenge siden og nå begynner det å minne mer om tvangstanker.

Kom igjen. Ser du at du har en alvorlig hangup et sted? Det er usunt nok å være opphengt i å tukle med hormonene sine i seg selv, men spørsmålene du stiller avslører gang på gang at du ikke kan noe særlig om emnet. Du er altså fullstendig oppslukt av hormonbalansen din og er tilsynelatende villig til å prøve det meste for å endre på den - til tross for at du altså mangler den mest grunnleggende fagkunnskap til å vite hva du i såfall burde gjøre med den! Det er en veldig ekkel kombinasjon. Hormonbehandlinger havner litt i samme gate som høyspent strøm og fluorkjemi: Det kan gå bra en stund, men hvis du ikke vet hva du driver med er det bare et spørsmål om tid før du kvester deg selv fullstendig på spektakulært og smertefullt vis.

Det er ikke hormonene dine som er årsaken til de største problemene dine, det er ett eller annet som sitter i skallen din. Det må du se til helvete å ta tak i før du ender opp akkurat der.
Vis hele sitatet...
Gaba gir vel først og fremst andre effektet? Bedre søvn, mindre angst, man blir mer rolig osv.
Sitat av cansas Vis innlegg
Gaba gir vel først og fremst andre effektet? Bedre søvn, mindre angst, man blir mer rolig osv.
Vis hele sitatet...
Du ignorerte ganske glatt innlegget til Myxo, tror du burde ta en runde til med det og kanskje etterpå en runde med deg selv.

Men ontopic, testoboostere funker ikke for folk med et vanlig, sunt kosthold.
Det kan derimot ha effekt på personer som sliter med å få i seg seg nok av de forskjellige stoffene igjennom kostholdet sitt, og dermed har et underskudd av de. Dette er da fordi dette underskuddet medfører lavere testosteronnivåer, og tilførselen av de manglende stoffene vil medføre at man oppnår vanlige nivåer. Utifra hva jeg husker så har du normale testonivåer så tviler på at du ville hatt noen effekt.
Såvidt jeg kan forstå er testo-booster et tilskudd med produkter som skal hjelpe å øke produksjonen av testosteron, eller stoffer som kroppen trenger for å produsere testosteron. Dette får du naturlig via mat, og kroppen regulerer produksjonen av hormoner selv. Du kan godt ta tilskuddet for å forsikre deg om at kroppen får stoffene som trengs for å produsere, men 99% sikkert får du nok av dette fra før, med mindre du faktisk har symptomer på hormonell ubalanse. Samme er det med proteinpulver. Du kan bøtte det i deg, men faktum er at kroppen kun tar opp det den har behov for. Derimot er faktisk proteinpulver kurrant da det er raskere å lage, og billigere pr gram protein i forhold til de fleste proteinkildene man kjøper som mat. Men da MÅ du merke deg at dette ikke erstatter et variert kosthold, som det står på alle kosttilskudd. Husk at det er mastergrad utdannede folk, som har viet hele sitt karriereliv på å "lure" usikre menn med etiketter, farger, ordkombinasjoner og bilde av utøvere som har trent med ulovlige stoffer. Se feks Arild Haugen. Han har stått frem som boler, tar åpent avstand fra det, men bruker kroppen sin og resultatenrhan har oppnådd med steroider for å selge lovlig kosttilskudd. Dette er i beste fall suspekt, åpenbart hyklersk.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Kamerat.
Jeg skumma over trådhistorikken din nå og du har oppretta i alle fall tretten tråder (noen av de er sletta) som åpenbart handler om hormoner. Testo-bosters, testosteronkurer, måle testorsteronverdier, kosttilskudd for å øke testosteron, you fucking name it. Godt mulig det var noen flere som jeg overså, og jeg mener å erindre at du har hijacka en del pågående diskusjoner med hormongnålet ditt, men jeg gadd ikke å lete mer. Det eksakte omfanget er ikke så viktig: Poenget mitt er at dette har gått et par steg forbi det nevrotiske for lenge siden og nå begynner det å minne mer om tvangstanker.

Kom igjen. Ser du at du har en alvorlig hangup et sted? Det er usunt nok å være opphengt i å tukle med hormonene sine i seg selv, men spørsmålene du stiller avslører gang på gang at du ikke kan noe særlig om emnet. Du er altså fullstendig oppslukt av hormonbalansen din og er tilsynelatende villig til å prøve det meste for å endre på den - til tross for at du altså mangler den mest grunnleggende fagkunnskap til å vite hva du i såfall burde gjøre med den! Det er en veldig ekkel kombinasjon. Hormonbehandlinger havner litt i samme gate som høyspent strøm og fluorkjemi: Det kan gå bra en stund, men hvis du ikke vet hva du driver med er det bare et spørsmål om tid før du kvester deg selv fullstendig på spektakulært og smertefullt vis.

Det er ikke hormonene dine som er årsaken til de største problemene dine, det er ett eller annet som sitter i skallen din. Det må du se til helvete å ta tak i før du ender opp akkurat der.
Vis hele sitatet...
Hæ? Hva feiler deg kompis? Det er flere studier som beviser moderne menn har som regel lavt testosteron. Han sier han vil ikke være en soyagutt og lurer på om han må rette på verdiene.

"A study on a large sample of American men found that the average testosterone level has been dropping by as much as 1 percent per year. Testosterone levels lower naturally with age, but this study found that a 65-year-old man in 1987 had about 17 percent more testosterone than a 65- year-old man in 2004. This wasn't just limited to Americans either; a Danish study found similar results.


In addition, research on Native American tribes found that higher levels of polychlorinated biphenyls (PCBs; a component in industrial coolants, as a plasticizer, and in many other applications) in the males' systems was associated with lower testosterone counts. We've known that PCBs are toxic for years, but the chemical lasts for a very long time. Other chemicals, like bisphenol A (BPA; a plastic) and triclosan (an antibacterial agent) have been shown to disrupt the human hormone system, either by mimicking estrogen or blocking the activity of testosterone. Once chemicals such as these get into the environment and enter the food chain, they are very difficult to remove."

http://jcem.endojournals.org/content/92/1/196.abstract

https://academic.oup.com/jcem/articl...97312#52560365

Da gjenstår det å til legen og få det testet da.
Venter fortsatt på at noen som sverger til testoboostere tar mer enn 60 kilo i benkpress :')

Sitat av vinkelslip Vis innlegg
Hæ? Hva feiler deg kompis? Det er flere studier som beviser moderne menn har som regel lavt testosteron. Han sier han vil ikke være en soyagutt og lurer på om han må rette på verdiene.
Vis hele sitatet...
Hva har det med testoboostere å gjøre? Skal de på magisk vis fikse opp i generasjoner med "shitty kosthold" og livsstil?

Tror du ikke dna'et vårt blir endret proporsjonalt med at våre naturlige hormoner har gått nedover?
Sist endret av Superspurv; 22. november 2020 kl. 14:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vinkelslip Vis innlegg
Hæ? Hva feiler deg kompis? Det er flere studier som beviser moderne menn har som regel lavt testosteron. Han sier han vil ikke være en soyagutt og lurer på om han må rette på verdiene.
Vis hele sitatet...
Det er litt vanskerlig å ta deg seriøst når du bruker ordet "soyagutt" uten snev av ironisk distanse, men jeg skal forsøke å legge fordommene mine til side: Problemet er ikke hvorvidt testosteronmangel virkelig er vår tids svøpe eller ei, problemet er at trådstarter har et autistisk oppheng i disse greiene og tilsynelatende er totalt ute av stand til å ta fagkunnskap til seg. Han vet ikke hva han driver med, han bare spammer ned forumet med stadig nye spørsmål om det samme: Quick fixes for å øke testosteronverdiene sine. Det er farlig, og han bør slutte med det. I det minste bør han sette seg grundig inn i emnet og slutte å stille de samme spørsmålene om igjen og om igjen. Og helst vente med neste kur til han har funnet ut hvor han er, hvor han vil, hvorfor og hva som er rette fremgangsmåten for å komme dit. Som du ser er min kritikk helt frikobla fra den store diskusjonen om det generelle testosteronnivået i befolkninga, og mine innvendinger er like relevante enten han faktisk bør forsøke å justere nivået sitt eller ikke. Ser du?

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Tror du ikke dna'et vårt blir endret proporsjonalt med at våre naturlige hormoner har gått nedover?
Vis hele sitatet...
Egentlig ikke? Det tar da typisk ganske mange generasjoner før slike effekter viser seg som målbare endringer i genmaterialet? Og uansett, hva er sammenhengen mellom dårlig kosthold og genetiske endringer i den retningen? Jeg vet ikke helt hva du sikter til, men det høres nesten ut som om du argumenterer for en slags avart av lamarckismen, her.
Sist endret av Myoxocephalus; 22. november 2020 kl. 21:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Venter fortsatt på at noen som sverger til testoboostere tar mer enn 60 kilo i benkpress :')



Hva har det med testoboostere å gjøre? Skal de på magisk vis fikse opp i generasjoner med "shitty kosthold" og livsstil?

Tror du ikke dna'et vårt blir endret proporsjonalt med at våre naturlige hormoner har gått nedover?
Vis hele sitatet...
Det er en interessant tanke da som alt har sin påvirkning men det med genetikk tar veldig lang tid, lengre enn et par hundre år eller i vårt tilfelle bare 70år. Det er min forståelse at folk som dyr er mer påvirket av hva det er vi inntar og gjør enn hva som faktisk skjer med utviklingen genetisk sett såfremt det ikke går for lang tid. For det som skjer med DNA i basis går veldig sakte, dessuten viser forskning at gener kan autonomt kobles av og på av kroppen i respons til miljø. Vi er ikke stort ulike enn menneskene på f.eks vikingtiden, selv om livsstilene har forandret seg utrolig mye er ikke vi stort forandret i basis.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det er litt vanskerlig å ta deg seriøst når du bruker ordet "soyagutt" uten snev av ironisk distanse, men jeg skal forsøke å legge fordommene mine til side: Problemet er ikke hvorvidt testosteronmangel virkelig er vår tids svøpe eller ei, problemet er at trådstarter har et autistisk oppheng i disse greiene og tilsynelatende er totalt ute av stand til å ta fagkunnskap til seg. Han vet ikke hva han driver med, han bare spammer ned forumet med stadig nye spørsmål om det samme: Quick fixes for å øke testosteronverdiene sine. Det er farlig, og han bør slutte med det. I det minste bør han sette seg grundig inn i emnet og slutte å stille de samme spørsmålene om igjen og om igjen. Og helst vente med neste kur til han har funnet ut hvor han er, hvor han vil, hvorfor og hva som er rette fremgangsmåten for å komme dit. Som du ser er min kritikk helt frikobla fra den store diskusjonen om det generelle testosteronnivået i befolkninga, og mine innvendinger er like relevante enten han faktisk bør forsøke å justere nivået sitt eller ikke. Ser du?
Vis hele sitatet...
Alright var ikke klar over TS spam hangup, er ikke mer for han å gjøre enn og få seg testa og ta det derfa.
Sist endret av vinkelslip; 23. november 2020 kl. 07:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vinkelslip Vis innlegg
Hæ? Hva feiler deg kompis? Det er flere studier som beviser moderne menn har som regel lavt testosteron. Han sier han vil ikke være en soyagutt og lurer på om han må rette på verdiene.

"A study on a large sample of American men found that the average testosterone level has been dropping by as much as 1 percent per year. Testosterone levels lower naturally with age, but this study found that a 65-year-old man in 1987 had about 17 percent more testosterone than a 65- year-old man in 2004. This wasn't just limited to Americans either; a Danish study found similar results.


In addition, research on Native American tribes found that higher levels of polychlorinated biphenyls (PCBs; a component in industrial coolants, as a plasticizer, and in many other applications) in the males' systems was associated with lower testosterone counts. We've known that PCBs are toxic for years, but the chemical lasts for a very long time. Other chemicals, like bisphenol A (BPA; a plastic) and triclosan (an antibacterial agent) have been shown to disrupt the human hormone system, either by mimicking estrogen or blocking the activity of testosterone. Once chemicals such as these get into the environment and enter the food chain, they are very difficult to remove."

http://jcem.endojournals.org/content/92/1/196.abstract

https://academic.oup.com/jcem/articl...97312#52560365

Da gjenstår det å til legen og få det testet da.
Vis hele sitatet...
En annen viktig grunn til lavere testonivåer er overvekt. Mye fettvev kan og bidra til høyere nivåer av ulike østrogener. Gjennomsnittlig BMI har økt mye de siste tiårene, dårlig kosthold og lite søvn bidrar og. En testobooster vil kun funke om du har mangel på de aktuelle mineralene/vitaminene, eks sink.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg


Egentlig ikke?
Vis hele sitatet...
Dna ble feil ord fant jeg ut fort. Jeg mente kosthold. Kostholdet blir værre == hormonverdier blir 'værre'.
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
En annen viktig grunn til lavere testonivåer er overvekt. Mye fettvev kan og bidra til høyere nivåer av ulike østrogener. Gjennomsnittlig BMI har økt mye de siste tiårene, dårlig kosthold og lite søvn bidrar og. En testobooster vil kun funke om du har mangel på de aktuelle mineralene/vitaminene, eks sink.
Vis hele sitatet...
Apropos østrogen. Mye fettmasse på kroppen betyr vel ikke høyere østrogen?
Sitat av kalism Vis innlegg
Apropos østrogen. Mye fettmasse på kroppen betyr vel ikke høyere østrogen?
Vis hele sitatet...
Jo, høyere fettmasse har en tendens til å øke aromatisering av testosteron til østrogen.
Sist endret av Kailua; 23. november 2020 kl. 18:02.