Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6152
Halla! Har en kompis som røyker altfor mye. Snakka med han her om dagen om snus. Da svarte han at han sikkert kan prøve hvis det smaker godt. Han sa at han liker frukt smak, men da må det ikke smake noe tobakk. Hvilken snus anbefaler dere at jeg skal kjøpe til ham? (Skal kjøpe en til han og en som fest snus. Hva er den beste fest snusen?)

https://www.snuslageret.no/epok/epok...opic-breeze-s2
Er ^denne^ bra?
Sist endret av TripDreamer; 3. november 2019 kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Generelt sett har epok de snusene med best smak, de har mange smaker så det er bare å vrake og velge.

Når det kommer til "Fest-snus" kan det være hva som helst, skjønner ikke helt hvordan den skal skille seg fra vanlig snus? Om du ikke snuser er det vanskeligere å spy på en mild epok enn en ekstra sterk svart snus.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Generelt sett har epok de snusene med best smak, de har mange smaker så det er bare å vrake og velge.

Når det kommer til "Fest-snus" kan det være hva som helst, skjønner ikke helt hvordan den skal skille seg fra vanlig snus? Om du ikke snuser er det vanskeligere å spy på en mild epok enn en ekstra sterk svart snus.
Vis hele sitatet...
Vet egt ikke hvorfor jeg skreiv fest snus

Vet du om en god søt hvit snus?
Sitat av TripDreamer Vis innlegg

Vet du om en god søt hvit snus?
Vis hele sitatet...
Epok. Den søteste er vel den med mango, den rosa fargen. Ellers er blåbær god.
Prøv Skruf Bjørnebær, eller noen av variantene til Jakobsen.
Disse er meget gode førstegangs-snus.
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Prøv Skruf Bjørnebær, eller noen av variantene til Jakobsen.
Disse er meget gode førstegangs-snus.
Vis hele sitatet...
Smaker skruf bjørnebær tobakl?
Vet ikke om den er å få kjøpt i Norge, da jeg stort sett handler snus i Sverige, men er en snus fra General som heter G4 Fizzy, den er søt og smaker frukt og er god. I det hele tatt vil jeg anbefale å kjøpe snus i Sverige, pris er en ting, men de har generelt mye mer greie på snus og er mye mer behjelpelig. Ellers har Skruf en snus som heter Rhubarb, den er å få kjøpt her i Norge og har en frisk smak av rabarbra.
Eller er Epok purple intense også veldig god og har salmiakklakris-smak. All snusen jeg har nevnt er hvit snus som ikke smaker tobakk i det hele tatt.
Sist endret av Veggen; 3. november 2019 kl. 19:40.
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Smaker skruf bjørnebær tobakl?
Vis hele sitatet...
Nei, ingenting.
Noen som har prøvd denne> https://www.snuslageret.no/epok/epok...opic-breeze-s2

Hva tenker dere om skruf fresh #2
Sist endret av TripDreamer; 3. november 2019 kl. 20:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Noen som har prøvd denne> https://www.snuslageret.no/epok/epok...opic-breeze-s2

Hva tenker dere om skruf fresh #2
Vis hele sitatet...
Det er også et godt alternativ. God smak som varer en stund.

Anbefaler å styre unna Epok da den har en fæl kjemisk smak.
Sitat av Diamondlamp Vis innlegg
Det er også et godt alternativ. God smak som varer en stund.

Anbefaler å styre unna Epok da den har en fæl kjemisk smak.
Vis hele sitatet...
Skruf fresh #2 er good da. Tror jeg kjøper den til meg selv. Men må fortsatt bestemme meg for en eller annen drit god snus som kan overbevise kompisen min
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor gjør det noe om det smaker tobakk når han allerede røyker "for mye"?
Røyk kommer ikke med smak så det burde jo ikke være noe problem.

Finnes forsåvidt mye forskjellig god snus med alt ifra smak av tobakk til smak av mint, lakris, kaffe, bær, coca cola, energidrikk, whisky osv.
Jakobsons som er nevnt tidligere er blant annet veldig gode på smak, eneste kjipe er at de renner litt fort. G4 fizzy ble jeg også ekstremt overrasket over, smaker rett og slett sommer.
Personlig er snus med mint, eucalyptus og slikt noe av det værste jeg vet men er jo en del jenter som snuser det fordi det "smaker godt" i forhold til annen snus.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor gjør det noe om det smaker tobakk når han allerede røyker "for mye"?
Røyk kommer ikke med smak så det burde jo ikke være noe problem.

Finnes forsåvidt mye forskjellig god snus med alt ifra smak av tobakk til smak av mint, lakris, kaffe, bær, coca cola, energidrikk, whisky osv.
Jakobsons som er nevnt tidligere er blant annet veldig gode på smak, eneste kjipe er at de renner litt fort. G4 fizzy ble jeg også ekstremt overrasket over, smaker rett og slett sommer.
Personlig er snus med mint, eucalyptus og slikt noe av det værste jeg vet men er jo en del jenter som snuser det fordi det "smaker godt" i forhold til annen snus.
Vis hele sitatet...
Han røyker mentol sigaretter hvis det hjelper. Men var liksom litt av greie da, at det skulle smake fruktig. Og itillegg så kan det være kjekt å vite at han røyker tobakk med lav nikotin.
Hvilken snus vil dere anbefale med melon smak og lite nikotin
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Hvilken snus vil dere anbefale med melon smak og lite nikotin
Vis hele sitatet...
epok melon, den rosa. en av fire prikker/lavt nikotininnhold.
Melonsmak er det vel kun Jakobsson og epok som har, nikotinnivået er 8mg i epok og 14 mg i Jakobsson.
Anonym bruker
"Kjent Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jakobsson er god, men har smak så mye å si egt? Selv legger jeg aldri særlig mye merke til «smaken» muligens mer hva det lukter av snusen..
Beste snusen på jord: FuZn. Fåes basicly over alt og den smaker skamgod eple

Styr unna Wire (tror jeg den heter) skal være rabarbra smak, men jeg brekker meg av den.

Du burde faktisk heller vurdert Vaporizer. Snus er ikke bra for munnhygiene/tannkjøtt. Mye billigere er det og. Koster deg ett en tier om dagen
Sist endret av Mokkasinen; 4. november 2019 kl. 09:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mye epok her, det er b-vare snus, føles ikke ut som snus, minner mer om de nikotin posene man får kjøpt på apoteket.
Skal man ha god snus så er det Jakobsen Melon, Kapten nr35 "frukt" eller nr36 "lakris" og Nick and Johnny Americana "frukt/godteri".
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg

Styr unna Wire (tror jeg den heter) skal være rabarbra smak, men jeg brekker meg av den.
Vis hele sitatet...
G3 Wire er røde bær og tropiske frukter, ikke rabarbra, men helt enig, jeg brekker meg av den selv. Samme med G3 volt
Epok for jeg en ekkel følelse av og hodepine. Føler den virker inn på andre deler av hjernen en tradisjonel snus, noen flere som skjenner det? Har brukt snus i 10+år.

Det jeg anbefaler er G4.Serien. Prøv en av hver farge, liker spess den med ingefær. Ingen av de smaker tobakk, og synes de er sterke. Helt hvit snus så du får ikke brune tenner.
Hvis han er ny til snus men røyker mye vil jeg anbefale wire, smaker energidrikk