Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1729
Noen som har erfaring med klom el pic gun ?
Urban Explorer
Trådstarter
Hei igjen!

Ingen som driver med dirking her inne?
Jeg har erfaring med denne dirkepistolen samt dirking med vanlig dirkesett.

Før du kjøper denne dirkepistolen burde du kunne dirke med vanlig utstyr slik at du har en grunnleggende forståelse av hvordan det hele fungerer.
Begynn gjerne med en såkalt cutaway.
Har du erfaring trenger du bare litt øvelse for å kunne bruke dirkepistolen.
Personlig hadde jeg litt problemer med å stille den inn riktig slik at jeg fikk rett vibrasjonshastighet, men det er bare å prøve seg frem slik at du kan bli kjent med utstyret.
Urban Explorer
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg har erfaring med denne dirkepistolen samt dirking med vanlig dirkesett.

Før du kjøper denne dirkepistolen burde du kunne dirke med vanlig utstyr slik at du har en grunnleggende forståelse av hvordan det hele fungerer.
Begynn gjerne med en såkalt cutaway.
Har du erfaring trenger du bare litt øvelse for å kunne bruke dirkepistolen.
Personlig hadde jeg litt problemer med å stille den inn riktig slik at jeg fikk rett vibrasjonshastighet, men det er bare å prøve seg frem slik at du kan bli kjent med utstyret.
Vis hele sitatet...
Oki Flott og høre har selv lang erfaring med vanlig dirking men har jo sett hvor
elegant og kjapt denne her kan gjøre jobben noen ganger.

Har bestilt den så jeg venter som en unge på og få leka og bli kjent med den

fulgte jo med masse forskjellig men har sett mange bruker raka når de har brukt den på demonstrasjon hva er din favoritt på den ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Urban Explorer
Trådstarter
Da har jeg fått Klom El pick gun i posten fikk leka litt med den i helga fungerte fint. fikk dirka opp en abus 65 40 hengelås
med den. brukte da raka synes den fungerer best men en må liksom finne teknikken med den.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Noen her med tips om dirking btw?

Har ett sett, men er ikke det beste på å bruke det, kunne trenge litt hjelp.
Urban Explorer
Trådstarter
Hva slags sett har du da?

Selv har jeg et klom 31 delers sett som har endel forskjellig ting og endel annet.
Det beste er Trening sett deg ned med en lås du har klart og dirke opp. dirk opp denne mange ganger til du finner din teknikk som du føler deg komfertabel med. Viktige ting for å lykkes er nr 1 tension wrench mange av de som følger med sånne billig sett er ubruklige. så er det picking det er ingen fasit prøv deg frem noen foretrekker hook andre snake eller rake kommer jo også annpå låsen.

ligger mange vids på Youtoube se der.

Happy lock picking
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
http://dx.com/p/advanced-9-piece-set-lock-picks-16417

Det er settet jeg har.

(Bare kjøpte det for funs, usikker om det er ett godt sett eller ei)

Vet du om ett sted jeg kan få en vanlig lås (typ dørlås) rimelig billig?
Dra på retur sentralen (søppeltippen) og skru ut låser.
Urban Explorer
Trådstarter
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
http://dx.com/p/advanced-9-piece-set-lock-picks-16417

Det er settet jeg har.

(Bare kjøpte det for funs, usikker om det er ett godt sett eller ei)

Helt ok start sett for dirking.

Vet du om ett sted jeg kan få en vanlig lås (typ dørlås) rimelig billig?
Vis hele sitatet...
Søppla er jo et bra sted og snoke.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hengelåser er fint å fint å øve seg på. De aller fleste har noen liggendes hjemme, eller så koster det en slikk og ingenting for en 3-pack i forskjellige størrelser på Clas Olson.