Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1381
Hei

Jeg bruker viaplay for å se premier league og champions league blant annet. Må da bruke vpn for å få utenlandsk (dk/se ip) for å få dette til.

MEN når jeg bruker vpn så har det ofte en tendens til å hakke stoppe opp, kan dette være pga pc, vpn eller nettet i hjemmet? Kan se for meg att vpn kan lage litt trøbbel.

Jeg har i dag vpn fra nordvpn, har testa etpar andre som egentlig var ganske like med tanke på hakking og stopping.

D
▼ ... over en uke senere ... ▼
Update

Jeg bruker nå smart dns og chromecast 2 funker supert. Viaplay.dk og netflix.com

1. Linksys ruter med dd-wrt
2. Oppsett av dns adr fra smart dns (https://support.unlocator.com/custom...ith-chromecast)
3. Kobler chromecast og laptop til samme nett (dd-wrt)
4. Voila, kan nå streame fra pc (laptop) til chromecast 2

Gått noen timer, men fikk det til

D
Jeg pleide også å kjøre samme opplegget. Men etter å ha startet sendingen skrudde jeg av vpn'en for å unngå hakking, buffring og dårlig kvalitet. Funket som bare det! Men nå har jeg byttet til iptv der jeg får sett ALLE Premier league kamper og all annen fotball til en mye rimeligere pris