Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1357
Anonym bruker
"Sint Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lest mange «guides», sett bilder osv men bommer. Blir som oftest litt bedre med stas men ikke alltid treff der heller. Bruker brune kanyler (små). Speed som inntas.

Hvordan skal man føre inn nålen? Rett inn, for så å legge den tett til armen/foten? Eller bare på skrå inn hele veien?

Er nøye med å ha nålen rette veien, samt å bytte nål med en gang etter en filtrering/bom.

PS, er ikke fullblods narkoman og har brukt speed av og på i nesten 10 år til kos. Har tidligere skadet slimhinner så snorting funker ikke noe særlig, og liker ikke å droppe. Har tatt IV noen ganger men vil helst gjøre det mest mulig riktig for både frustrasjon og helse gidder ikke «drit i iv davell» kommentarer.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser det er ikke noe vits med moralpreken her.
Har du veldig fine skytebaner (blodårer) ? Jeg selv har rulleårer så albuen var det beste stedet for min del. Hører også andre med lignende erfaringer med albuen kan være en letter skyteskive.
Årene blir oftest lettere og finne og samarbeide med om du staser så de kommer frem.
Hvordan man stikker og skyter er vel veldig individuelt. Men det jeg og de fleste jeg har møtt gjorde / var enklest på en selv er og skrå nåla å pumpa, legg den langs armen og skrå den ned til du får blodsvar.
Om du holder pumpa med tommel og langfingeren så stabiliserer du med ringfingeren så skyver du opp med pekefingeren for blodsvar for så og presse ned stempelet med pekefingeren.

Da holder du pumpa i ro så du ikke hopper ut av åra når du søker og når du trykker.

Med det sagt så anbefaler jeg heller og droppe i Rizzla eller gelatin kapsler.
Man blir hekta på amfetamin på en helt annen måte når man skyter og man blir også hekta på nåla.
Vær forsiktig og håper du tenker deg om to ganger og heller går for droppings enn et liv med årebetennelser og bare drit.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke meningen å kunne tråden, men tenker det er relevant for Ts også:

Kam man bruke blodårene på foten? Jeg har store og tydelige blodårer der. Men har hørt av en at da må stoffet gjennom større deler av kroppen og det er mer skadelig. Jeg filtrerer og bruker kun subutex
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke meningen å kunne tråden, men tenker det er relevant for Ts også:

Kam man bruke blodårene på foten? Jeg har store og tydelige blodårer der. Men har hørt av en at da må stoffet gjennom større deler av kroppen og det er mer skadelig. Jeg filtrerer og bruker kun subutex
Vis hele sitatet...
Jeg ville alldri injisert noe i foten. Det øker sjansen for komplikasjoner betraktelig, det at du skyter tabletter gjør det ikke akkurat mindre farlig heller. Hold deg til underarm, utenom undersiden av håndleddet.
Sist endret av Passiv; 17. oktober 2020 kl. 11:12.
Anonym bruker
"Sint Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg prøvde i foten en eller to ganger, og merket ubehag allerede da så lot det ligge, ja. Fant en åre som treffer omtrent midt på der bicepsen «starter» som fungerte veldig fint med stas, passe dyp og lett å plassere pumpen så den hviler nedover underarmen. Blodsvaret er bestemt hver gang og gjør det lett å søke en gang eller to ekstra.

Angående det med avhengighet så er jeg fult klar over konsekvenser ved misbruk, men får ikke abstinens av noe stoff jeg har prøvd. Heroin brukte jeg bare av nysgjerrighet en gang tre dager i strekk men fant den rusen heller oppskrytt så rakk vel ikke å bygge noe sug til det. Men har sluttet cold turkey på benzo to ganger etter store inntak av alparazolam og klonazepam over lengre perioder (6 mnd +) uten å merke noen verdens ting. Så jeg er en av de heldige som kan være nokså heavy og skyte opp, men legge det fra meg dagen etter å se det ligge i skoffen en mnd uten å røre det. Fint at folk lyser opp hvor farlig det kan være, though.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så jeg er en av de heldige som kan være nokså heavy og skyte opp, men legge det fra meg dagen etter å se det ligge i skoffen en mnd uten å røre det.
Vis hele sitatet...
Det sa jeg også, så du burde være forsiktig!
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan også bruke opiater/amf/benzo rekreasjonelt, i periodevis store doser. Uten problemer med verken oppførsel eller seponering. Men å lage en tråd hver gang jeg koser meg blir litt i overkant. Kommer aldri til å injisere noe da ulovlig stoff per definisjon er skittent.
Anonym bruker
"Sint Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stingray Vis innlegg
Det sa jeg også, så du burde være forsiktig!
Vis hele sitatet...
Nå har det vært sånn i nærmere 10 år, så satser på at det går fint :-) Kan ikke være livredd fremtiden, man må bare huske å ta vare på seg selv underveis.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har det vært sånn i nærmere 10 år, så satser på at det går fint :-) Kan ikke være livredd fremtiden, man må bare huske å ta vare på seg selv underveis.
Vis hele sitatet...
Satser på det går bra.... Du høres ikke helt overbevist ut. Er vel ingen overraskelse om jeg sier du potensielt leker med livet når du skyter amfetamin?