Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1859
Vilke sykdommer er det vanlig at "misbrukere" har? Mer spesifikt sprøyte brukere? Og vor sannsynlig er det at noe av dette vil smitte igjennom å dele en pipe?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
HIV/AIDS kan jeg tenke meg. diverse infeksjoner og betennelser. Bør nok være forsiktig når det gjelder smittefare. Bedre å være føre var.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Svært liten prosentdel som har hiv. Og det smitter ikkje via å dele pipe, med mindre *begge* har åpne sår i munnhula som blør...
Hepatitt er vel og ganske normalt blant sprøyemisbrukere iaffal.
Sitter her og er litt redd skjønner dere. Siden jeg er en veldig høffelig person, kunne jeg ikke takke nei. Og nå er jeg i den posisjonen at jeg *kansje* kan ha fått noe men tror det er veldig usansynlig. Ville bare vite hva jeg eventuelt kan ha fått.
Kunne dere ikke delt pipa med pipetrekk? (Lukke hendene og trekke inn mellom tomlene)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Viss du trur det så stikker du til legen og seier det som er gjort, og får legen til å sjekke. Det er en del sjukdomar som er enkle å behandle om ting kjem raskt i gang, men omtrent umulige om det får gå tid fra infeksjon til oppdagelse...
Sitat av Gest
Kunne dere ikke delt pipa med pipetrekk? (Lukke hendene og trekke inn mellom tomlene)
Vis hele sitatet...
Skal huske den vist dette skulle skje igjen. Takk for raske svar kp så langt det rekker Mer info hadde også vært flott
Gjennom pipetrekk kan herpes smittes, sikkert forkjølelse også
Hvis du røyker dop du egentlig vil takke nei til kun for å være høflig, så er det på tide å revurdere den sosiale rollen du har satt deg selv i.. Høflighet er utvilsom et positivt personlighetstrekk, men når det får deg opp i slike situasjoner så ligner det mer på en slags sosial sykdom enn på gode manerer..