Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1804
Hallo, ja topic sier det meste! Og jeg mener heelt ute av kroppen, og ikke bare ute av urinen! Er vell 2 uker siden jeg snorta litt amf, og 1 og en halv uke siden jeg tok e.. Er jeg HELT clean nå? Fant ingen generell informasjon om dette andre steder, står mest hvor lang effekt det har..

På forhånd takk
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ifølge erowid holder amfetamin seg i kroppen3-5 dager.
Og MDMA holder seg i kroppen fra 24-120 timer, så ja du er ren.
Ifølge denne siden: http://www3.bergen.kommune.no/future...rn/viktig.html, så vil ecstasy være i kroppen mellom 4-7 dager noe som avhenger av hvilke stoffer pillen inneholdte. Speed: 2-4 dager...

Korriger meg hvis denne informasjonen er feil.

Edit: Dodecha var før meg
Vel, i tillegg skal det vel vites at ved hårprøve (vil ikke forekomme, men kjekt å vite, hva?) sitter amfetmain i 90 dager (tror jeg) og MDMA litt kortere. Denne informasjonen tror jeg i minste jeg har lest. Correct me if wrong.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Gest: Faktisk lengre, de sier 6 Måneder ++ på wikipedia.

Heldigvis er testing fra hår svært sjeldent i norge.

Jeg var litt rask i svingene, gest du hadde ganske rett ettersom: "Most legitimate testing facilities, however, only use hair within about 3–5 cm of the scalp, and discard the rest. This limits the detection history to about 90 days"
Sist endret av Dodecha; 14. april 2007 kl. 19:06. Grunn: tilleggsinfo
Trådstarter
14 1
okok.. men har det noe invirkning på helsa? Bryter speeden ned nå f.eks? 2 uker etter inntak?
Når det er ute av kroppen påvirker det ikke nevneverdig annet enn psykisk. Og evt abstinenser hvis du er vanebruker, men ellers skal ikke dette ha noen innvirkning fysisk, nei.
Sitat av jhafeld
Abstinenser? Får ikke det av speed. Man kan KUN bli psykisk avhengig av speed, IKKE fysisk.
Vis hele sitatet...
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=61079 Denne sier noe annet
Du blir definitivt fysisk avhengig av speed ja.
Det påvirker dopaminet-nivaet en del?
Ikke at jeg har noe spesiell efaring med speed...
Speed kan sitte i kroppen lenger enn fire dager. En bekjent mistet samværsretten med barnet sitt fordi han stolte på denne informasjonen. Han måtte avlegge urinprøve før hvert samvær, og nyktret i syv dager hver gang for å være sikker. Siste gangen hadde han spor etter amfetamin i kroppen etter syv dager.

Det kommer helt an på hvor mye speed man har tatt den aktuelle dagen/tiden, og over hvor lang tid.
Offtopic:
Sånn tidsmessig, er det forskjell på Urin- og blodprøver?