Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7538
Jo bare lurte på om folk kunne legge ut på
gode eller artige røykemetoder (ka som helst)..
eller annet for den slags skyld..
tenkte det kunne være litt
artigt å se
Bøtte, pipe, bong.. google
Bøtte?? kossen klarer u å røyke av en bøtte??
Du fyller ei halv bøtte med vann.. Kutter av bunnen på ei halvannen liter flaske. Senker flaska i vannet (som ligger i bøtta). Legg et slags filter i flasketuppen (filteret på tuppen av springen fungerer utmerket). Legg litt aluminiumsfolie oppi filteret (lag et lite hull). Plasser mekket oppi filteret.. Trekk flaska opp fra vannet slik at den fylles med røyk. Fjern filteret og sett munnen mot flasketuppen. Dytt flaska ned i vannet mens du innhalerer.

Og voilàh!.. Skakk.

PS: Kort fortalt og ekstremt dårlig forklart. Men uansett, funker
hehe tidi den derre bøtte røyken.. ska eg prøve...
har vannpipe då mene... trenger nokke litt nytt..
Eple, jord, joint osv...

Søk på forumet/google på hvordan. Og ungå unødvendig bruk av alu-folie. Har lest at det ikke er bra
finer altså ingen ting bortsett fra helt irrelevante ting
om jord på google...
e ganske noob på foskellige
røykemetoder.. fint med litt hjelp
Søk etter "Earth bong", så finner du nok noe interesangt
hva med Stein-Hoga ? artig nå som det er fint vær ute.
Om du ikke vet om noen , kan du alltids borre opp en
så en kul en igår når jeg så på den nye norske filmen, sinus. Da røyka de på en surkål eske.
"Artige" måter hmmm nei å lage noe selv så røyke på det er jo alltids et eventyr. Som sakt av møkk er jo jord pipe veldig morsomt
Jeg vil prøve å røyke "undervannsbong", noe som plutselig dukket inn i hodet.
Vert under vann, med en slange ned, på toppen står noen med lum og fyrer, mens du trekker under vann, han tar så bort lumet så du får bare luft og dermed slipper du å slutte å suge på slangen når du skal trekke all røyken ned i lungene, dermed ikke drukne!

Oi... Det hørtes faktisk jævlig kult ut når jeg leste hva jeg skrev
Ja det hørtes ganske fet ut, litt vanskelig kansje men med litt trening og en venn som hjelper kan det vel gå.
Har aldri gjort det før men hørt om folk som på en eller annen måte har røyka fra ett badekar. Skal spørre han karn hvordan de gjorde det.
jør det.. å så legger u det utpå
her... hørtes litt artigt ut...
sikkert samme som bøtte da kansje
en vri eller nokke.. vetta faen.. men sjekk det opp
Sitat av Infected
Har aldri gjort det før men hørt om folk som på en eller annen måte har røyka fra ett badekar. Skal spørre han karn hvordan de gjorde det.
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg at han "trakk ei bøtte" i badekaret, å brukte vannet i badekaret isteden av ei bøtte
Gjør ofte det i elva her, fin natur, godt å kaldt vann, noe som fører til at røyken blir mer avkjølt, og ellers ganske koselig å sitte på en stein ved elva når en er fjern.

Edit:
Faen jeg surrer, skrev noe her som ikke hørte hjemme her:P *klippet bort*
Sitat av ch0izz
Du fyller ei halv bøtte med vann.. Kutter av bunnen på ei halvannen liter flaske. Senker flaska i vannet (som ligger i bøtta). Legg et slags filter i flasketuppen (filteret på tuppen av springen fungerer utmerket). Legg litt aluminiumsfolie oppi filteret (lag et lite hull). Plasser mekket oppi filteret.. Trekk flaska opp fra vannet slik at den fylles med røyk. Fjern filteret og sett munnen mot flasketuppen. Dytt flaska ned i vannet mens du innhalerer.

Og voilàh!.. Skakk.

PS: Kort fortalt og ekstremt dårlig forklart. Men uansett, funker
Vis hele sitatet...
Må jo ha full bøtte! da får du bøsest trekk...
det hadde vært kult om folk kunne lagt inn noen om forskjelige metoder å røyke vannpipe...
Sist endret av ScreaminCoconut; 21. juli 2006 kl. 03:15.
hehe.. jaja vetsje om u menr med hasj og andre uloveligheter, mene man kan i hvertfall erstatte vannet med sprit eller putte vin oppi for å få en litt annen smak.. vetse om man blir rusa på det då.. vetsje helt om det med sprit e så sinnsvakt sunnt.. mene det e jo kansje værte ett forsøk i mindre mengder..
humm ja kansje med hasj ja.... e det noen fantastiske metoder for hvor mye og hvordan man skal mikkse det???
oki.... vell hvis det e første gangen (hørres sånn ut) så kan eg tenke meg at det ikke e så bra med for mye... ta heller litt små mengder litt tter hverandre.. bedre efekt en bare masse en gang... mange som ikke får så mye effekt då leser eg... mene du får jo prøve deg framm...
lykke te...
ps.. gøyest med nokkre tjomier... bare husk å ikke jør det hjemme...blir rørete i øynene etter første gang.. lett å se
humm høres ut som at du e en dreven kar.... hvor bor du?? eventuelt at du kan vise meg noen triks...
Jo kansje vi burde møtes... kunne sikkert laget ett kankanes arti vannpipeparty med nokken tjomier å laget et lite pølseparty utav det.. skaffe nokken damer??... sender deg en liten intim melding eg..
vell eg e altid down for en pipeparty... damer sier du.. humm e ikkje en stor fan av damer som e høy/stein.... hellar nokken tjomiar i et telt oppe på fjellet... et telt lager vist en fin aura har eg hørt....tror du mann kan bytte ut vannet med cola/fanta???hadde vært stein fett...
hehe. høres fett ut (litt gay) men sant.. damer med vannpipe ekke det dggeste..
vetsje.. syns å ha lest det et sted.. mene har man kaffe tobakk ken man bytte ut vannet med iskaffe..tror eg.. .. satser på det... kan ikke u ta med deg en kamerat då... ikke reetard som ike tørr å drikke litt.. så kan vi sitte der å knegge..
Skal vi se... for det første, ikke bruk alu folie om du ikke vil ha alzheimer da :P funker i ei knipe, men ikke spess bra...
Sprit i vannbong funker fett som faen, men alkohol dunst er jo strengt tatt ikke så sunt det heller 0_o
Artige røykemetoder...
tja... jord pipe er jo forsåvidt artig som de sier, men jævla sølete... også har du dorull tørr bongen, simpelthen sett sammen en eller annen syk bong konstruksjon med tape og doruller, alltid artig og kicker ganske bra...
En kompis av meg har en babydokke med look kjørt ned i hodet og slange ut av ræva som favoritt, personlig syns jeg den er en smule snål, men den funker 0_o
Men beste "røykemetoden" ever er å bruke Maoi og så røyke 20-30 minutter etter.. effekten er helt syk! og om du ikke vet hva maoi er så dra deg inn på erowid og søk, det er på høy tid du finner det ut :P
Anyways, for stein til å gidde å taste mer, peace out ya'll and stay out of that damn car while stoned ;P
røk inder! funker best med 3-4 folk, dere deler 1joint... alle tar 1trekk og sender den videre... ikke lov å exhale før du får tilbake jointen!

nb! pass på at den ikke blir for varmrøka!
Litt sånn fjortisstendenser dukker opp her ja.
Anyway.
Cola/fanta/brus generelt, er egentlig ikke spesielt bra til bruk isteden av vann, pipa blir bare ekkel og seig etterhvert.
Det sies at cognac skal være ganske godt å ha i piper, men har aldri testet det, da jeg ikke liker lukten av cognac.
Eple eller Vannmelon er snæx <3
▼ ... over en måned senere ... ▼
du, du kan egentli røyke på HVA som helst
nesten...har du tre hull så
Pluss, chilllum kan du prøve... å pipe
med avis rull til:..haha
oki her et par erfaringer:
eple,hoogah (jordbong på en kompiss sin hytte som har en ganske stor hage, der er det et sted som ligger ganske i skyggen og blir ganske fuktig om morningen, der fant vi ut at vi skulle lage noen hoogah'er klokken 04:00 en torsdag kveld. Vi mekka noe litt våt pot og litt bajs brant ganske slow og deilig, fikk noen chille trekk gjennom litt fuktig jord og fikk ikke noe jord i munnen, ûberchill), bong (har en stor black leaf bong), loom, chillum, også har man selvfølgelig en god chob til bruk av og til. er også en god fan av "mullat" (hasj og weed blandet sammen)

P.S Farris Bris er ganske chill og ha i bongen, prøv mango/papaya
det beste er jo fortsatt en gooo hooga
Bøtte er bare helt fjortis. Rull deg heller en feit joint. Den dagen du trenger "utstyr" for å røyke bønne burde du ta deg en røykepause.
Sitat av HighOnLife
Bøtte er bare helt fjortis. Rull deg heller en feit joint. Den dagen du trenger "utstyr" for å røyke bønne burde du ta deg en røykepause.
Vis hele sitatet...
det finnes faktisk de som aldri blir fjerne av joint.
dessuten er det kjempeartig å finne på nye måter å røyke på...
det er jo supert tidsfordriv å lage piper
Sprøeste måten jeg har røyka på er med hjelp av en kompis å støvsugerslange.
Til alle dere der ute som har delikate glasspiper som fort blir skitten, bytt ut vannet med appelsinjuice.. da blir pipa lettere å holde ren
Sitat av wolty
Skal vi se... for det første, ikke bruk alu folie om du ikke vil ha alzheimer da :P funker i ei knipe, men ikke spess bra...
Vis hele sitatet...
Er det altså farlig å røyke med aluminiumsfolie? Har alltid røykt på det helt siden jeg starta for rundt 1-1 og et halvt år sia. har ikke merka noe forskjell med meg som jeg vet om iallefall
Og faller telys i samme katogorien som aluminiumsfolie?
hva med shot indianer eller indianer?

Indianer: Du starter med å ta ett trekk holder det inne til du får jointen tilbake, så tar du to trekk og holder inne, og sånn forsetter dere til dere ikke klare mer.

Shot indianer: En person gir alle en shotter som man holder inne til alle har fått (for å gi shot så tar du å tar jointen inn i munnen så gloden er inne i munnen, og blåser ut, for dere som ikke viste det)
Sitat av fanatic
det finnes faktisk de som aldri blir fjerne av joint.
dessuten er det kjempeartig å finne på nye måter å røyke på...
det er jo supert tidsfordriv å lage piper
Vis hele sitatet...
Jeg har nå røyka pot og hasj, "gjennom" en joint, men aldri blitt stein :S Aldri merket noe som helst egentlig, har vel gjort det 4-5 ganger nå, alt fra 0,5 til 2 gram fordelt på 2-4 personer:s Tror du en bong kan gi meg en effekt?
Jeg røyka hasj 4-5 ganger i bong og joint uten å bli fjern. Så røyka jeg pot fra pipe, og ble helt borte

Edit: Dette var da de 6 første gangene jeg røykte.
Sist endret av Sfun; 13. september 2006 kl. 15:18.
Du treng: Pipe, joint e.l.

Stå, ta ett dypt trekk mens du langsomt setter deg på huk, så holder du inne minst 5-7 sekunder. Så blåser du ut mens du reiser deg opp. Gjenta ett par ganger. Funker bra
Sitat av møkk
Vert under vann, med en slange ned, på toppen står noen med lum og fyrer, mens du trekker under vann, han tar så bort lumet så du får bare luft og dermed slipper du å slutte å suge på slangen når du skal trekke all røyken ned i lungene, dermed ikke drukne!
Vis hele sitatet...
hva hvis du begynner å hoste??
Joint og en Chillum kommer man langt med. Man trenger ikke å være så kreativ for og røyke en joint. Men med et Chillum kan man fort finne mange løsninger på hvordan man skal røyke.

"Bøtte er bare helt fjortis. Rull deg heller en feit joint. Den dagen du trenger "utstyr" for å røyke bønne burde du ta deg en røykepause."

Utstyret man kjøper er vel i hovedsak ment for å røykes på, ja. Og hvorfor er man bare helt fjortis om man røyker bøtte? Tror faktisk ikke en på 14år hadde klart å presse i seg en bøtte heller.

Uansett, utstyr generelt trenger man ikke å kjøpe av den grunn at det kun skal bli brukt til å røykes på. Man kjøper det av glede å pryd til hus. Er vel litt stas å ha utstyr flere kan dele på samtidig?

Den dagen du trenger en røykepause, er den dagen du sitter alene å røyker. Hasjish er et sosialt droge etter min erfaring. Men jeg går god for den lille bønna man røyker alene før man legger seg. Så slipper man de kjemiske sove-tablettene man får hos legen.

NATURE'S WAY OF STAYING HIGH!!
Som logiman nevnte før i posten, så var hoogan vi mekka på hytta mi ganske digg.. Ellers så anbefaler jeg eple! Det er noe av det beste jeg har prøvd. Får sånn deilig frisk smak. Bongen er jo også noe for seg selv, og man går vel egentlig aldri lei av den.
Sitat av tomiz
Den dagen du trenger en røykepause, er den dagen du sitter alene å røyker. Hasjish er et sosialt droge etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
Hva er så sosialt med hasj?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vet om en metode, er ikke den beste men funker om du ikke har noe å mixe hasjn med..

Du trenger:
1 glass (0.5 liter er best)
1 lighter
1 mynt (er ikke så viktig)
hasj
1 sugerør, eller rør av noen sort.

Det du gjør, er at du legger hasjklumpen oppo mynten. så tar du fyr på den, så den begynner å brenne, Så lar du den brenne ei lita stund og blåser svakt så det slukker. Da setter du glasset over og det skal da komme en stor synlig dose røyk opp så åpner du litt på sia av glasset, putter inn sugerøret og trekker inn enjoy
Hvis du er ekstremt innrøyket kan jeg anbefale bøtte i badekar.
Ta en tilliters bøtte og skjær ut høl, legg en liten flasketut oppi og teip godt rundt.

ADVARSEL : JÆVLI KRAFTI
jafaen, jordugge! earth bong, eller whatever! kicker en del

edit: men kan selvølgelig ha noe med mengden den jævlen tar også da
Sist endret av Raul_Duke; 24. april 2007 kl. 00:42.
Sitat av Kaptein Snus
Hvis du er ekstremt innrøyket kan jeg anbefale bøtte i badekar.
Ta en tilliters bøtte og skjær ut høl, legg en liten flasketut oppi og teip godt rundt.

ADVARSEL : JÆVLI KRAFTI
Vis hele sitatet...
Dersom du lykkes med å presse ti-liter røyk ned i lungene dine, er du i stor fare for å sprenge dem, siden den totale lungekapasiteten til et menneske ligger mellom 4 og 6 liter. (http://en.wikipedia.org/wiki/Human_lung)

Med andre ord, det du anbefaler her kan være livsfarlig.
Høres alikevell ganske kick ut. En 10liters bøtte blir vell litt i meste.
En sånn 1,5l flaske burde jo funke