Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 545
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer kort sagt på hvor mye toleransen på mdma øker hvis man tar det max hver 3. måned?

Spørsmål 1: Jeg har tatt molly totalt 4 ganger spredt over 1 år nå, altså hver 3. måned, og jeg planlegger å fortsette sånn. Har tatt 200 mg hver gang (120 + 80). I og med at jeg tar det såpass sjeldent, hvor mye øker toleransen min da ca? Eneste forskjellen jeg har merket er at jeg har et mykere comeup, men jeg peaker fortsatt like hardt. Jeg ønsker å gjøre dette trygt, og tenker å gi meg med molly når jeg trenger 250 mg for å oppnå samme effekt som nå. Hvor mange rolls til tror dere dette tar før jeg trenger så mye?

Spørsmål 2: Kommer jeg til å ødelegge magien / top of the world følelsen hvis jeg tar det max hver 3. måned? Jeg skjønner at 3 måneders pause er beste for å opprettholde magien, men hvis man tar det hver 3. måned i 5 år liksom tviler jeg på at magien fortsatt er det selv om man tar fornuftige doser og roller sjeldent. Noen erfaringer?

Takker for svar på forhånd
mange mener at magien forsvinner etter en stund uansett, mens noen føler magien i flere år.

man får heller ingen tolleranse om man tar hver 3 mnd.
Jeg hadde en ganske syk molly trip første gang jeg gjorde det - visuals og hele pakka, haha. Nå når jeg tar det blir jeg bare mer snakkesalig og følger nøyere med på ting jeg synes er estetisk der og da. Ikke noe magi eller "deilige" følelser.

Jeg har tatt molly kanskje... 25 ganger i livet mitt, tipper jeg. De siste gangene har vært kjipe. Jeg tok molly første gang da jeg var 20 og er nå 26. Hver 3 måned kan stemme ganske bra for meg.

(Jeg hadde noe som ikke kan beskrives som annet enn en overdose på molly en gang (knusesterk MDMA fra Amster som jeg tok helt syke mengder av), så om resistansen kommer fra overdosen eller generelt bruk, er ikke godt å si.)
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ikke sagt at hver 3 mnd er *såpass sjeldent*. Med noe så krevende for hjernen som mdma vil jeg si det er akuratt på grensen for forsvarlig bruk.

Jo mer du tar det jo mindre magi ja. Tar du hver tredje måned i fem år har du mye mindre magi det femte året enn om du tar to ganger i år, en gang om to år og en gang om fem år.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukt MDMA 3-5 ganger i året i 8 år. Magien er her fortsatt. Bruker det dog aldri som partydrug, mere type stearinlys og guttastemning