Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1245
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overskriften er hovedspørsmålet, etterfulgt av et spørsmål om lukt. Jeg bor med ei straight dame og noen ganger i blant kunne jeg tenke meg å ta meg en blås uten å plage henne eller naboene. Er det noe som vil la seg gjøre? Det er forsåvidt greit at det kommer litt lukt om jeg f.eks gjør det forran viften på kjøkkenet, men ikke at det henger i leiligheten som ikke er min. Så jeg undrer meg på hvor mye det lukter. Jeg lurer og på om man blir like stein på dagm som med tobakk. Er det noen som kan gi meg en innføring og tips om hvilken vape som ikke tar for mye plass de kan annbefale.
dynavap, funker fett med hasj, lukter ikke så alt for mye, ei heller lenge somoftest, værre med lukt av grønt, eneste negative er at den varmes meg lighter, dog kan lage induksjonsvarmer å
En veldig fin ting med dynavap og hasj er at hvis du brenner hasjen fast i metallet kan du få det bort med metallpolish.

Du blir ikke like stein med vaporizer men en kan bli veldig stein av edibles så det er jo også et alternativ.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Arizer somo 2 funker fett til begge, men man må ha litt høyere temp for å vape hasj enn grønt. For eksempel, hasj mår ha 220 grader for å vape optimalt, grønt trenger bare 185-200 grader.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man bruke en Arizer Solo 2 med brunt akkurat som med grønt?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går, men det funker best med bongadapter, da det blir harsk damp på høy temp. Legger bare litt bomull nederst i brønna.
Anonym bruker
"Klein Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man bruke en Arizer Solo 2 med brunt akkurat som med grønt?
Vis hele sitatet...
Jeg har en Solo 2 og har brukt med begge deler. Helt ærlig er nok grønt det beste å bruke med den, men brunt funker også. Det tar bare mer tid og høyere temperatur. Jeg legger også det brune mellom to rister så det ikke renner i vaporizeren eller glassrøret.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar...Det skal vurderes og gå til anskaffelse av en vape...Likevel må jeg si jeg er ganske skuffet om man ikke blir like steing på vape som om man røyker en joint i tobbak. Er det noen som kan svare på hvorfor?
Anonym bruker
"Snakkende Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekk ut 510 vape attatchments, som stempod, splinter etc. Har lest om flere som bruker brunt i de. Den mest oljete typen blir vanligvis litt slit uansett vaporizer da.

Man blir ikke like "stein" av en vaporizer fordi man 1) blander ikke med tobakk, 2) forbrenner ikke materialet, 3) frarøver lungene fra like my oksygen.

Den "svimmelheten" man kan få etter det første store trekket om dagen er som regel en blanding av nikotin + lite oksygen til lungene pga mye røyk. Veldig deilig, men veldig usunt.

Etter man har kutta ut forbrenning og har vapet en mnds tid så vil man ikke merke noe til det lengre, og for mange så smaker brennende materiale disgusting etterhvert.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man ikke i teorien ta nikotinspray eller tyggis for å oppnå noe tilnærmet blunt effekt dersom man foretrekker det?