Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1202
Anonym bruker
"Orange Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd kokain ved ett par anledninger tidligere, men da har det som regel kun endt med 1-2 linere de kveldene. Men nå på søndag ble det ganske heftige mengder. Vi begynte vell rundt kl 19:00 og holdt på til 03:00.

Stod opp mandag med rennende og tett nese, noe som jeg har lest er vanlig. Men saken er at nesa er like ille idag, om ikke værre. og det har gått 3 dager. Er dette vanlig? eller brygger jeg kanskje på en forskjølelse? Hvis det er vanlig, hvor lenge kan jeg forvente at dette varer?
Anonym bruker
"Orange Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Vis det e my kreatin i cola så bynne nesa å renn.
Kan ikke svar på koffor det e sånn så leng men vet at kreatin kan vær årsaken
Vis hele sitatet...
Riktig Riktig, tror den coken vi hadde var ganske rein as. Dealern sa den var veldig ren, men de sier de alle. Men grunnen til at jeg tror det, er siden coken ikke var i løst pulverform. Men i store biter. Kan man bøff i biter også?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kokain etser, så det er ikke utenkelig at du har fått en infeksjon oppi der.

Det er uflaks rett å slett.
Sist endret av Dodecha; 14. oktober 2020 kl. 10:32.
Anonym bruker
"Orange Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kokain etser, så det er ikke utenkelig at du har fått en infeksjon oppi der.

Det er uflaks rett å slett.
Vis hele sitatet...
Ja mulig det har blitt en betennelse. Har ingen andre forskjølses sympomer, så er nok som du sier. Så får bare håpe det går over av seg selv om ikke så lenge. Men er så kjipt og være snufsete i disse tider, alle rundt meg blir jo livredde, hehe.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har akkurat samme problem som deg idag, etter en litt for heftig lørdagsnatt. Denne coken skal også være temmelig ren, men som du sier, hvem vet.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir fort sånn selv etter en dag eller to med litt coke.
Varer som regel alt fra 1-3 dager for min del.
Også veldig ren coke, testet til ca 80%.