Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 719
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noe clonazolam liggende(dryppe flaske) hvor farlig er dette stoffet ? Har ikke turt røre flasken enda. Jeg har tolleranse så jeg fint klarer å skrive, snakke osv med 6-8 mg vanlig rivotril i meg. 1 dråpe skal visst være 125-150 ug?
R.i.p 23.04.2021
Kjøpte 1 flaske av samme sort for en liten stund siden,planen var at det skulle vare lenge.1uke etter var den tom,chatta opp masse uinteressante folk jeg var venner med for 10år siden og har null hukommelse bare små hull. Starta med 2 dråper og synes det var ganske chill typ 5 riv ,men den falske følelsen av og bli nykter kom raskt så man kjørte på med 2 til. Resten sier seg selv.du skal ha super god selvkontroll for og bare ta 1 dråpe og så legge fra deg flasken. For min del er jeg helt ferdig med clonazolam - flubromazolam - diclazepam - etizolam

Aldri mistet så selvkontroll som på disse rc benzoene.

Lykke til og gi oss en oppdatering
Sist endret av Tarm; 19. juli 2020 kl. 04:26.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, det skal jeg gjøre! Er ganske fan av etizolam og diclaz, hvorfor liker ikke du disse?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vil si jeg har ganske stor selvkontroll når det gjelder doseringer, toleransen min har bygd seg opp over tid nå bare.. Desverre!
R.i.p 23.04.2021
Er vel det at jeg mister helt selvkontroll på disse typene.og en flaske varer max 1 uke.selv om det er mye billigere ,så foretrekker jeg eller ksalol & rivotril på brett, da har jeg kontrollen.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha, ja, er gaaanske lett ta en dråpe ekstra enn planlagt med dicla/etiz.
Har klart sluke en hel flaske av hver på 2-3 dager, ikke begge to om gangen altså. Rart nok så husker jeg alt!
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blacker bare ikke ut, ganske rart. Ikke at det er målet heller, men forstår det ikke. Da har jeg hatt god toleranse på rivo though. Alt fra 6-12 mg.