Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1044
jeg har ikke resept på ritalin/concerta, men jeg kjøper det av en venn noenganger fordi det gjør at jeg klarer å konsentrere meg siden jeg har ganske sterke konsentrasjonsvansker. så jeg kjøper det hovedsakelig hvis det er noe viktig som skjer på skolen (presentasjon, eksamen osv...)

så spørsmålet mitt er: hvor ofte må jeg ta ritalin for å få en ´comedown´ da jeg slutter å ta det? vet at det varierer fra person til person, men hvis noen har erfaring med det/vet hva som er vanlig så hjelper det

og hvis jeg får en comedown, kan den sammenlignes med en MDMA comedown? for det er noe jeg virkelig prøver å unngå...
Anonym bruker
"Orange Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del så kan det ikke sammelignes i det hele tatt..
Bare nedtur av ritalin og ingen afterglow. Faktisk verre enn på både speed og Cola.
666
Trådstarter
5 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For min del så kan det ikke sammelignes i det hele tatt..
Bare nedtur av ritalin og ingen afterglow. Faktisk verre enn på både speed og Cola.
Vis hele sitatet...
så du syntes nedturen på ritalin er værre enn nedturen på molly/ecstasy?
Det rr mye værre enn både mdma speed of coke synes jeg Pluss blir ikke noe chill form bare ubehagelig
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ritalin er ganske apedop for min del. Har ADHD, og alle stimulerende legemidler gir meg ganske heavy comedown, både Ritalin og Elvanse får meg til å føle meg helt jævlig etterpå. Pleier ikke få noe særlig ille comedown av MDMA (da er det snakk om doser på 100mg, aldri tatt noen større doser).
666
Trådstarter
5 1
så langt har jeg ikke opplevd noen form for nedtur etter ritalin, bortsett fra slutten på samme dagen som jeg tok det da føler jeg meg litt dyster. jeg vil bare unngå samme nedturen som jeg fikk av mdma en gang, men da tok jeg 3-4 knips på samme døgn så jeg vet ikke hva jeg forventet. Har ikke opplevd ritalin nedtur som er noe i nærheten så ille som mdma eller cola.

Til dere som syntes nedturen er mye værre enn mdma, speed og cola osv... Hvor lenge brukte dere ritalin før dere merket noe nedtur?
Prøv å lande 7 stede for *nedtur"! Det er noe av det negative med amfetamin/meta amfetamin preparater, å en del av prisen enn betaler for å NB bruke det. Aldri hatt noe problem med å lande, er sef kokt i kålen men e bæder ikke å får psykoser o.l
Av det alt av druger jeg har forsøkt eller rotet med i hele mitt syndige liv, er hasj det eneste jeg har blitt psykotisk av. Hater dritten. Har selvsagt hatt babypsykoser i form av synsforstyrrelser, vrangforestillinger og noia. Men det var da jeg var ung og dum og kunne feste i 14 dager i strekk. Men jeg var alltid klar over at jeg da var alltid klar over det. Eksen tror psykoser han har vært i er ekte reelle hendelser uansett hvor vanvittige de er.
Knips er ikke Det samme som mdma.