Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1267
Noen som vet om det blir testet for Kratom på politiets spyttprøve? Evnt hvor lenge bør man vente med å kjøre? Spør fordi jeg kunne tenke meg å prøve Kratom men vil ikke risikere førerkort.
du er safe så sant du fremstår nykter og ikke havner i no ulykker hvertfall.
..men pls vent til du er nykter før du setter deg bak rattet a
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De tester ikke for kratom på spytteprøvene.
Trådstarter
8 1
Takker og bukker for raske svar
Safe, fortell gjerne hvordan du liker det, virker veldig interesant for de som ikke har brukt så mye opiater.

s
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lagt bort alt av annen rus pga denne fine planten. Den og kaffe er det eneste jeg stimulerer meg med nå. Har kjørt heftig blandingsmisbruk i flere år.

Vil ikke kalle den et opiat selv om følelsen kan minne et snev av det. Skulle vært lovlig. Tar ikke mer en maks 1,5 - 2 g daglig heller.
Høres jo flott ut egentlig, jeg har hørten del om det. Men aldri møtt noen som har det eller har hørt om det noe sted annet en på nett... Det er ulovlig i norge altså? Men lovlig i usa vet jeg, hvertfall foreløpig da.

s
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan bestille det poste restante til sverige om du har mulighet til å dra over grensen. En ganske kjent svensk kratomnettbutikk selger speciosa.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk å ta med pass.
Kratom slår ikke ut på opiater, selv om "det påvirker de samme respoterne". Dette til tross for at det er et annet stoff. Kratom er mer beslektet med tebusken Camellia sinensis. Jeg aner ikke men tror de sliter litt med og finne gode tester for kratom. Desverre er det heller ikke like utbredt som det burde være her i landet da planten kan redde liv. Jeg vet ellers om flere som har sluttet og røyke cannabis og godt over til kratom netopp av fare for å miste lappen. I seg selv er og kratom vanedannende, så man burde bruke den fantastiske planten med respekt. Ja, dersom man ikke bruker det som substitutt mot heroinavhengighet eller mot angstlidelser. Jeg håper virkelig i fremtiden at planten blir mer komersiell og når norge.