Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4759
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Jeg har nå i det siste hatt en del kokain tilgjengelig, og måtte selvfølgelig prøve å skyte det. Blei forelska med en gang. Men er det farlig? mange har fortalt meg at det er det verste du kan skyte og blabla, mulighet å dø fra bare et lite skudd osv. Har funnet en del info på nett men ikke særlig fra norske sider. Noen her med erfaring angående IV kokain?

Hvis du skal bare poste i tråden min for å si at skyting er farlig og kola er urent og jeg burde slutte, vennligst la vær å poste trenger ikke sånne folk, takk
vel, du spør jo om det er farlig. Så da må vi vel uttale oss om det? :P
Vet ikke helt hva du forventer, det er jo naturligvis farlig. Men det spørs hva man mener. Så lenge du ikke har noen hjerteproblemer så vil du ikke daue (kanskje du vil få et kortere liv der du dauer av hjerteinfarkt e.l. som eldre person).

Det er vel 2 ting; skadelig for hjertet, og avhengighetspotensialet. Du vet nok selv i hvor stor grad du er kandidat for disse 2, og hvor mye det betyr for deg.
Sist endret av Deagleflyndre; 2. mars 2015 kl. 20:46.
Kjenner to stykker som fikk hjerteinfarkt av å skyte koks,samme skjedde forøvrig med charlie sheen når han gjorde det.
Sist endret av eyecandy654; 2. mars 2015 kl. 21:14.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
samme skjedde forøvrig med charlie sheen når han gjorde det.
Vis hele sitatet...
charlie har aldri hatt hjerteinnfarkt, forøvrig ble han hospitalisert med brokk etter en del vill festing som mange mistok for å være overdose.
Grunnen til at intravenøs kokain er så farlig, er at toleransen stiger så fort at du etter en lang kveld og natt kan nå et punkt hvor rusgivende dose er farlig nær dødelig dose. Kokain er ikke speed. Visst kan du daue av det.
Du slår meg som en heller enklere type TS. Jeg forstår ikke hva du vil hente av dette? Du blir gitt konkrete svar, og folk deler sine erfaringer med lignende bruk som du beskriver. Derimot så anerkjenner du kun ett enkelt rim? Som jeg fikk inntrykk av at var ment som ironi.
Regner med TS skjønte at det var sarkastisk.
Herregud så mange suppegjøker i denne tråden.

Det farlige med dette kontra amfetamin er at du må skyte mye oftere, så pass godt på blodårene dine. Skal gå ganske greit dersom du er rutinert. Har gjort dette selv med div kraftige, kortvarige RC stimulanter. Avhengighetspotensialet er omtrent uendelig. Har skutt kokain en gang, men den var jo ikke like kraftig som RC stimulantene så ble ikke noe mer av det - regner med at det blir noe av det samme dersom du har bra kokain.

Igjen, vær forsiktig, vil nødig komme tilbake om to dager og se at du har ødelagt blodårene. Bruk tynnest mulig nål.

Take care
Skjønner ikke hvorfor folk alltid har en trang til å ta fine stoffer som coca IV. Det hører hjemme i nesen !
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
Trådstarter
52 8
Kan fortelle nå at hvis noen leser denne tråden og vurderer å prøve intravenøs kokain, IKKE GJØR DET. Det som TrippyKing sier er helt korrekt, avhengighetspotensialet er like uendelig som regnet på vestlandet, og årene blir fort overbrukt og slitt. Kjenner at det blir vanskeligere å slutte med cola enn når jeg skulle slutte med opiater.
Har skutt endel cokka, men da for og ta en "Belushi",noe som er en fantastisk ting, noe av det bedre jeg ville valgt. Men vær forskiktig med og skyte kokkaen, grunnet hjertet og slikt. Desuten varer det jo ikke lenger enn stort sett rundt 3 minutter, så det blir jo jævlig mye skyting da...
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det TS?
Klarte du å slutte å skyte Cola?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KingofSpades Vis innlegg
Kan fortelle nå at hvis noen leser denne tråden og vurderer å prøve intravenøs kokain, IKKE GJØR DET. Det som TrippyKing sier er helt korrekt, avhengighetspotensialet er like uendelig som regnet på vestlandet, og årene blir fort overbrukt og slitt. Kjenner at det blir vanskeligere å slutte med cola enn når jeg skulle slutte med opiater.
Vis hele sitatet...
Håper andre kan lære av denne tråden. Først sier du at du ikke vil ha råd om å ikke gjøre det osv, men folk må skjønne at når man Fraråder folk sånt her inne kommer det fra hjertet og fra egne erfaringer, ikke for å leke doktor eller mamma lix... Du fikk erfare selv hvor dumt det var og endte opp med å bli nok en til av oss som fikk livet ødelagt av coke og ikke unner andre å bli hekta på det der og skriver IKKE gjør det, til andre som tror de er one of a kind og at de skal klare det uten å bli hekta. Nei been there done that hør på oss som er klok av skade og ikke avfei oss med "vennligst la vær å poste, trenger ikke sånne folk takk".
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gikk det TS?
Klarte du å slutte å skyte Cola?
Vis hele sitatet...
Ser ut til at det gikk bra!
https://freak.no/forum/showpost.php?...1&postcount=21