Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1187
Hva er beste måten og få tørka det opp etter og fått vann på seg?
Anonym bruker
"Hatsk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det ikke bare å henge de opp a? f.eks i en tråd elr
Spørs hvor nye det er og hvor fort du trenger det. Du kan fint tørke i joint i mikrobølgeovn, men har du en hel bud på størrelse med en halvlitersfladke ville jeg hengt den opp i skapet noen dager.
Anonym bruker
"Hatsk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
åja, jeg misforsto... papir? kanskje det ødelegger de ? idk
Beste er vel å legge det et varmt og tørt sted, eventuelt henge det opp.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm, du kan prøve å legge det på gulvet på badet (Om du har varmekabler,) med avispapir under.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmm, du kan prøve å legge det på gulvet på badet (Om du har varmekabler,) med avispapir under.
Vis hele sitatet...
Hvis du skal legge det på badegulvet ville jeg flyttet det når du skal dusje osv, så du unngår å få mer fuktighet i det. Vent med å legge det tilbake til du har luftet godt ut eller viften har fått gjort sin jobb
På en avis på badet gulvet om du har varmekabler og god ventilasjon der inne eller på lav varme i ovnen med åpen luke på døra.
Om det er snakk om et par gram bare hadde jeg smelt det på bøtta med en 5 litersdunk og tent på med propanbrenner.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Om det er snakk om et par gram bare hadde jeg smelt det på bøtta med en 5 litersdunk og tent på med propanbrenner.
Vis hele sitatet...
Hvor sprengt er lungene etter et sånt stunt?
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Hvor sprengt er lungene etter et sånt stunt?
Vis hele sitatet...
Går bare godt 🤩
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En rask tørking kan muligens gjøres med hårføner/varmepistol?
Hadde håpet en rask tørk med hårføner hadde vørt mulig uten og ødlegge, kommer til og lukte for mye om det skal tørke over tid på baderommsgulvet