Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 548
Anonym bruker
"Sprudlende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nettopp begynt på 8mg subutex, om jeg venter 24t bir jeg da å få eufori av heroin? Gikk på 4mg sub før og da var ikke dette noe problem
Ville ventet så lenge som mulig. Jeg bruker ikke heroin men en kamerat sa at hvis heroinen er bra så overkjører den subutex. Han skjøt begge deler. Ikke så mye som 8mg subutex i en smell men 1-2mg. Så mengde og inntaksmåte kan vel ha noe å si?
Har lurt litt på dette selv faktisk.
Om det har noe å si ifht spørsmålet ditt om man sniffer eller skyter enten det ene eller det andre?
Noen andre på forumet anbefalte 48 timer leste jeg i en tråd.
Jeg kan bare svare for oxycontin og tramadol ifht subutex. Der måtte jeg vente 36-48 timer om det skulle være noe vits.
Sist endret av Teacherpreacher; 7. desember 2020 kl. 00:36.
Sub ødelegger definitivt for opiater/opioider. Du må ta større dose og det er ikke sikkert du blir skækk en gang. Noe eufori med sub i kroppen er bare å glemme. Buprenorfin har veldig lang halveringstid.. Derfor må man gæ uten sub til man begynner å bli skikkelog dårlig før msn tar noe.