Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1330
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://imma.gr/98449x75f50

det skal være 0,5mg, også ble det litt glans på pillen pgr av blitz... dem var også relativt myke å knenne

Takker for svar!
Ser ekte ut.

Det der er jo de pfzer sine, hilsen en pillenerd men de er nok ekte.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 14. oktober 2020 kl. 18:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Klimafiendtlig troll
Er de fra Pfizer? Likner ikke på Pfizers Xanax, de er merket "XANAX 0.5".
https://upload.wikimedia.org/wikiped...5_%26_1_mg.jpg

Xanor 0.5mg (også fra Pfizer) er merket "UPJOHN 55", lyserød og oval tablett. Sjekk felleskatalogen, basic stuff.

Pfizer ville vel ikke merket sine Xanax eller Xanor med "ALPRAZ 0.5"?

Pillene som TS har bilde av er vel enten noe generisk, bøff eller med tvilsomt innhold. TS: Sjekk Pill identifier og se om ikke andre har gjort en sjekk av disse. Selv har jeg ingen erfaring med alprazolam fra svartebørsen. Tviler sterkt på at disse er fra Pfizer, men jeg har tatt feil før.

Tror det ligger forumtråder om generell identifikasjon om tabletter og piller her. Alprazolam i alle former og farger er gjenganger av spørsmål.
Sist endret av Taert; 15. oktober 2020 kl. 02:05.
Sitat av Taert Vis innlegg
Er de fra Pfizer? Likner ikke på Pfizers Xanax, de er merket "XANAX 0.5".
https://upload.wikimedia.org/wikiped...5_%26_1_mg.jpg

Xanor 0.5mg (også fra Pfizer) er merket "UPJOHN 55", lyserød og oval tablett. Sjekk felleskatalogen, basic stuff.

Pfizer ville vel ikke merket sine Xanax eller Xanor med "ALPRAZ 0.5"?

Pillene som TS har bilde av er vel enten noe generisk, bøff eller med tvilsomt innhold. TS: Sjekk Pill identifier og se om ikke andre har gjort en sjekk av disse. Selv har jeg ingen erfaring med alprazolam fra svartebørsen. Tviler sterkt på at disse er fra Pfizer, men jeg har tatt feil før.

Tror det ligger forumtråder om generell identifikasjon om tabletter og piller her. Alprazolam i alle former og farger er gjenganger av spørsmål.
Vis hele sitatet...
De er pfizer sine jo, de fra Polen fikk disse på brett for en uke siden funker fint de er ikke noe bøff.
Klimafiendtlig troll
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
De er pfizer sine jo, de fra Polen fikk disse på brett for en uke siden funker fint de er ikke noe bøff.
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne sett det brettet. Xanax som merkevare er en gullgruve for Pfizer, hvorfor skulle de merke de "ALPRAZ 0.5"? Finnes sikkert lokale variasjoner, men nærliggende å tro at disse er generiske.

Hadde vært artig å ha spurt Pfizer hva dette er for noe
Sist endret av Taert; 15. oktober 2020 kl. 03:10.
Åja faen har tatt helt feil her, hadde noen sånne for noen dager siden ja det er gador sine. Det er ekte xanax ja.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 15. oktober 2020 kl. 04:10.
Det ser ut som STADA alprazolam på formen, men kun sett 1mg av de. Det er hvertfall ikke pfizer.

Pfizer lager forskjellige merkinger på pillene i forskjellige deler av verden. I Norge er U94 det vanlige på 2mg bars. Disse er helt like de som det står XANAX på når det kommer til fasongen, kantene osv. står også 2 på baksiden/undersiden mens på U94 står det ikke noe der.

1mg fra pfizer, står det upjohn90 på i Norge, og er lilla, kommer på brett med navn Xanor. I USA står det xanax 1.0 og den er blå, men de deler samme formen/utseende(USA leveres de uten blister som de meste medsisiner der nede) vet ikke hva 0.5 og 0.25mg er markert med i Norge.

Kjøper du Lilla 1mg upjohn på gata i Norge, så vil det nesten utelukkende stå Xanax istedenfor Xanor på Blisteret, og upjohn90 på pillene, kommer fra øst Europa eller noe. Og dette er bare når det kommer til pfizer.

Er så vanvittig mye forskjellige piller av hver eneste benzo, at det nesten er garantert ekte om du ikke har hørt om de før, føler alle ukjente merker ender med å være legit, mens de vanlige gjerne blir Utsatt for replika/fakes til tider, rivotril er ett godt eksempel på det, hehe.


Faen som jeg skulle skrive her da, men kort oppsummert; ingenting Pfizer med den pillen der, STADA er kanskje produsenten though, men kan være alle andre produsenter i verden og. Er veldig sikker på at du kan konsumere den trygt, det er ikke en shady «xanax» bar akkurat. Merkelig å lage fake i så «svak» styrke også, så er temmelig sikker på at det er gode greier. Men det er min mening... god natt
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pfizer sine er vel de som er mest piratkopiert..

Ser ut som det er disse
https://www.fass.se/m/produkt/200707...lic/tabproduct
men siden de gikk ut i 2014 ville jeg muligens kjøpt ett testkit.