Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1245
Har en kompis som skal ta MDMA med dama som aldri har prøvd det før. Dette er ei lita og nett jente på rundt 50-55 kg. En doseringskalkulator foreslår 70+35 mg på henne, men dette synes jeg virker litt lite. Foreslo heller at hun burde ta 100 mg som startdose. Hva tror dere?
Sist endret av Kartydogry; 18. juli 2020 kl. 18:21.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville også sagt hundre mg
100mg vil jeg si er perfekt for vekten hennes. Om dere absolutt vil redosere så halverer du dosen, altså 50. Kos dere og god tur!
Enig med de andre her, ja

100 (+ evt 50)
Jeg tok 90mg min første gang og syntes det var en veldig fin førstegangsdose, så 100mg som de andre sier er nok helt topp. Jeg veide også rundt 50-55kg.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv tar jeg ikke mer enn 150mg for hver rull, så enten tar jeg da 150 med en gang, eller 100 + redosering på 50. 100mg som sagt over tror jeg er mer enn nok for en nybegynner, greit å ikke peise på så hardt som mulig når man tester noe for første gang.
Doseringen på milligrad er ikke så veldig viktig. Nei, det betyr ikke at man skal binge innpå 400mg på en kveld. Men vekt+50mg eller vekt*2 i mg er fornuftige doser. Da holder man seg innenfor 100-200mg iløpet av en hel kveld.
100 mg uten redosering hadde vært mitt valg
Jeg tok 70mg første gang funket fett det. veiede 65kg då så er ikke vits å ta mer en 100mg
Tok rett i overkant av 100mg min første gang, funket helt fjell! Ligger på 85kg
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
75+40 var nok for min eks ca samme vekt og høyde. Når hun droppa 100 på en gang spøy hun og hadde det ikke så kult
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten redosering er alltid best mtp. dagen derpå. Personlig har jeg alltid slitt med å holde meg unna redoseringen dersom jeg har mer tilgjengelig mens jeg turer. For da tenker jeg bare at "enda mer tura er jo enda diggere" og kjører på med litt til. Jeg tar aldri crazy doser men liker uansett å ta den dosen jeg ønsker med én gang og heller nyte det derfra og ut.

Flere som sliter med det?