Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 866
Heyheyhey
Er det vanlig å svette mye etter inntak av benzo?
Er det en svak abstinens?
Takk freaks
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
svette kan være tegn på abstinens ja, hvis du har gått på det en stund anbefaler jeg nedtrapping.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
svette kan være tegn på abstinens ja, hvis du har gått på det en stund anbefaler jeg nedtrapping.
Vis hele sitatet...
Har gått en liten stund, men siste tiden etter nedtrappingen min fra tidligere har jeg bare tatt 1/2 ganger i uken.
Så litt uro i kroppen og svette skal jeg nok klare
Var bare det jeg lurte på ja om det har vanlig.
Takk for svar
Siden du har vært på nedtrapping før, så kan det være type abstinens, eller flashback til den tiden å kroppen reagerer som i type svette og uro. Det kan og komme visst du har inntatt en STOR dose benzo, husker jeg har overdosert et par ganger i mitt liv, og våknet med våte klær fra topp til tå.
R.i.p 23.04.2021
Kan bli veldig ille når man skal prøve og sove,våkner opp jevnlig og må tørke kroppen med håndkle for og sove igjen.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Kan bli veldig ille når man skal prøve og sove,våkner opp jevnlig og må tørke kroppen med håndkle for og sove igjen.
Vis hele sitatet...
Ekstremt vanlig når jeg prøver å slutte å røyke bønne, så det overlever jeg!
Takk for innspill