Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1678
Har hørt at man kan få en fin rus når man kombinerer Lyrica sammen med opioider. Vil jeg få dette sammen med Tramadol? Hvor mye mg burde jeg ta av hver pille til å starte med i så fall?
Uten toleranse vil nok 150-300mg Lyrica + 100-200mg Tramadol gi en meget euforisk rus.

Ingen av delene er særlig kult å bli avhengig av, og med Lyrica kan dette gå forholdsvis kjapt, så vær forsiktig!
Sist endret av krystallkongen; 16. januar 2020 kl. 10:28.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Uten toleranse vil nok 150-300mg Lyrica + 100-200mg Tramadol gi en meget euforisk rus.

Ingen av delene er særlig kult å bli avhengig av, og med Lyrica kan dette gå forholdsvis kjapt, så vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
Dumt spørsmål, men er denne dosen farlig? Burde jeg begynne med mindre eller vil jeg ikke få noe rus da?
Jeg hadde droppa det. Man burde aldri kombinere analgetika ref; økt risiko for sedasjon og CNS-depresjon. I en case-kontroll-studie var risikoen for opioid-relaterte dødsfall økt med 68 % ved kombinasjonsbruk sammenlignet med ved bruk av opioider alene.
Jeg er ganske lett til å være mann (75kg) og uten toleranse ville 300mg Lyrica og 200mg Tramadol gitt en ganske kraftig rus.

Om du vil ta det rolig så bør du kanskje begynne med 150mg Lyrica og 100mg Tramadol Du kommer garantert til å kjenne det, og så kan du justere med mer hvis du føler for det.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Jeg hadde droppa det. Man burde aldri kombinere analgetika ref; økt risiko for sedasjon og CNS-depresjon. I en case-kontroll-studie var risikoen for opioid-relaterte dødsfall økt med 68 % ved kombinasjonsbruk sammenlignet med ved bruk av opioider alene.
Vis hele sitatet...
Tok 400mg tramadol sammen med halv flaske vodka over 4-5 timer for noen uker siden. Ble dritsjuk uka etter men rusen var så deilig. Tenker jeg overlever det her hvis jeg overlevde den helga.
Sitat av Omgitsdanny Vis innlegg
Tok 400mg tramadol sammen med halv flaske vodka over 4-5 timer for noen uker siden. Ble dritsjuk uka etter men rusen var så deilig. Tenker jeg overlever det her hvis jeg overlevde den helga.
Vis hele sitatet...
Med den logikken, ønsker jeg deg bare lykke til.